جوانه شوق دیدار با یار آفتاب در دل مردم ایلام

ایلام آماده می‌شود تا فردا صبح به دیدار فردی برود که حتی آوردن نام ایشان بر زبا‌ن‌ها اشک را در چشمان حلقه و بغض‌ها را گره می‌زند.
کد خبر: ۱۸۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰ - 12May 2014

جوانه شوق دیدار با یار آفتاب در دل مردم ایلام

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ایلام، ایلام آماده میشود تا فردا صبح یعنی کمتر از بیست و چهار ساعت ساعت دیگر ۴۰۰۰ نفر از مردم ولایتمدار و شیعه خود را به دیدار فردی ببیند که حتی آوردن نامش بر زبانها اشک را در چشمان حلقه میزند و بغضها را گره.

این روزها و این ساعتها مردم ایلام، بعد از سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به دیار بلوطهای زاگرس در هوایی پاک و امن در سایه ولایت به دیدار مقام معظم رهبری عازم شدند.

مردم ایلام، به دیداری میروند که در آن پیمان خود در ولایتمداری، و دفاع از ارزشهای اسلامی و انسانی را با ولی فقیه خود محکمتر کنند.

مردم ایلام در این دیدار میگویند رهبر ای ولی خدا، پشت سرتو به شرایط بدر و خیبر آمدیم، مرارتها کشیدیم ولی نبریدیم.

ستمها دیدیم اما به جان خریدیم و زخمها بر سینه داریم هم از دشمن هم از آشنایان ساده لوح، لیکن خم به ابرو نیاوردیم چون میدانیم قطعنامه آنان را موریانه خورده است ولی این بار هیچ سطری از آن نمانده چون از نخست، این کافران به نام خدا ننوشته بودند.

مردم دیار من میگویند، در پی بوی عطر چفیهٔ تو از کنعان آمدهایم.

چند هزار نفر هرچند ناچیز است اما به نمایندگی از مردم یک استان آمدهایم؛ جان بر کف اخلاص، گوش به فرمان از خطهٔ سربلند شهیدان آمدهایم.

در گذر ایام مردم غیور این دیار شانههای خود را به زیر آهن و سنگ و آجر بردند و خستگی را به ستوه درآوردند و دیار با خاک یکسان شده را از نو ساختند و دل به رضای خدا و ولیش دادند و چون کوه استوار ماندند.

مردم شهر من هنوز گوش به فرمانند هنوز راه شهادت را گم نکردهاند و شهید میشوند اگر نیست جبهه، خاکریز شهیدانشان را در جبههٔ علم و عمل نثار انقلاب و اسلام و ولایت فقیه میکنند.

حرفهایی باقی است و دیدار یار نزدیک...

نظر شما
پربیننده ها