فراخوان دومین همایش "حبیب دل‌ها" اعلام شد

فراخوان دومین همایش "حبیب دلها" سالگرد شهادت سردار شهید "حبیب لک زایی" اعلام شد.
کد خبر: ۱۹۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۶ - 17May 2014

فراخوان دومین همایش

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، این همایش در چهار محور "زندگی، شرح حال، کارنامه و فعالیتها"، "سیره اعتقادی، بینشی و ولایی سردار لک زایی"، "سیره اخلاقی و تربیتی سردار لک زایی" و "سیره رفتاری و عملی سردار لک زایی" برگزار و به معرفی ابعاد و شخصیت و کارنامه فعالیتهای سردار شهید "حبیب لک زایی" میپردازد.

علاقه مندان میتوانند آثار خود را در قالبهای مقاله، شعر، خاطره، متن ادبی، عکس، فیلم، وبلاگ، دل نوشته، یادداشت، طراحی تندیس، تم سازی برای گوشی تلفن همراه، طراحی نرم افزار چند منظوره و... به نشانی قم، صندوق پستی ۱۱۴۸-۳۷۱۳۵ ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار به این همایش تا مهرماه 93 میباشد. علاقهمندان میتوانند جهت اطلاعات بیشتر به نشانی www.arshiyankavir.ir مراجعه کنند و یا با شماره تماس ۰۹۱۰۹۶۱۶۱۵۲ ارتباط برقرار کنند.

سردار شهید حاج حبیب لک زایی، بیش از سی سال در استان سیستان و بلوچستان به خدمت اشتغال داشت. وی کارش را از نخستین ردههای سپاه آغاز کرد و تا فرماندهی سپاه سلمان پیش رفت در حالی که بیش از بیست و چهار سال جراحتهای دفاع مقدس را با خود به یادگار به همراه داشت.

حضور فعال در قامت استادی دانشگاه، مؤسس و رئیس هیأت امنای گلزار شهدای حضرت رسول اکرم(ص) شهر ادیمی، مدیر عامل بنیاد حضرت مهدی موعود(عج)، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، رئیس هیأت مدیره مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا در استان سیستان و بلوچستان، عضو هیأت رزمندگان، نماینده ایثارگران استان سیستان و بلوچستان در مجلس ایثارگران کشور در شمار فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی آن عزیز است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار