در پایگاه‌های بسیج و مساجد صورت می‌گیرد

ارائه مشاوره حقوقی رایگان به بسیجیان و آحاد مردم

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان گفت: تلاش ما این است که وقتی یک بسیجی مشکل حقوقی پیدا کرد، به علت هزینه‌های بالای این موضوع، سرگردان و یا حقش تضییع نشود.
کد خبر: ۱۹۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰ - 17May 2014

ارائه مشاوره حقوقی رایگان به بسیجیان و آحاد مردم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام والمسلمین "جلیل محبی" مسئول سازمان بسیج حقوقدانان در گفتوگویی با بیان اینکه مسائل حقوقی که مردم با آن درگیر هستند، هزینهبر است، گفت: با توجه به اینکه برای یک مشاوره حقوقی هزینه زیادی باید پرداخت کرد، یکی از خدماتی که در این سازمان ارائه میشود، ارائه مشاوره و آموزش حقوقی رایگان به بسیجیان و آحاد مردم در پایگاههای بسیج و مساجد سراسر کشور است.

وی ادامه داد: این طرح به صورت آزمایشی در برخی از استانهای کشور آغاز شده و برای گسترش این طرح به دنبال ساماندهی حقوقدانان بسیجی هستیم تا بتوانیم آموزش مسائل حقوقی را در سطح جامعه در سراسر کشور پیش ببریم.

حجتالاسلام محبی درباره هدف ارائه این خدمات اذعان کرد: تلاش ما این است که وقتی یک بسیجی، مشکل حقوقی پیدا کرد به خاطر هزینههای بالای این موضوع سرگردان و یا حقش تضییع نشود، در وهله اول به دنبال ایجاد شبکه تلفنی برای پاسخگویی تلفنی و در مرحلهٔ بعد در صدد ایجاد دفاتر سازمان بسیج حقوقدانان برای پاسخدهی حضوری در سراسر کشور هستیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار