در گفت‌وگو با همسر یکی از جانبازان شهید دفاع مقدس مطرح شد

کاری که برای رضای خدا صورت می‌گیرد را نباید برای دیگران بازگو کرد

شهید "حبیب حاجی‌زاده" بسیار کم حرف بود؛ هیچ‌گاه از خودش تعریف نمی‌کرد و خود را بالاتر از کسی نمی‌دید. هرگز از نماز اول وقت غافل نمی‌شد و همیشه بر این اعتقاد بود که نباید کاری را که در راه رضای خدا انجام می‌دهی برای دیگران بازگو کنی.
کد خبر: ۱۹۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰ - 19May 2014

کاری که برای رضای خدا صورت می‌گیرد را نباید برای دیگران بازگو کرد

خدیجه حاجی روستایی، همسر جانباز شهید "حبیب حاجیزاده" در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس به بیان ویژگیها و خصوصیات اخلاقی این شهید پرداخت و اظهار کرد: همسرم از اوایل تا آخرین روزهای جنگ تحمیلی، مخلصانه در جبهههای حق علیه باطل با رژیم بعث عراق جنگید.

"حاجی روستایی" افزود: شهید حاجیزاده و همرزمانش تا پای جان در برابر دشمن ایستادگی کردند تا از ناموس و کشور خود در برابر بیگانگان دفاع کنند.

وی با اشاره به حضور همسرش در جبهههای حق علیه باطل بیان کرد: طی سالهایی که با حبیب زندگی کردم مهمترین خاطرهی او از جنگ این بود که علاوه بر حضور در بیشتر عملیاتها، در بسیاری از آنها با شهیدانی چون همت و باکری همسنگر بود.

حاجی روستایی ادامه داد: همسرم و همرزمانش بر اثر حملات شیمیایی رژیم بعث عراق در جریان عملیات بیتالمقدس جانباز شیمیایی شدند.

همسر شهید حاجی زاده با اشاره به خصوصیات اخلاقی این شهید گفت: حبیب بسیار کم حرف بود؛ هیچگاه از خودش تعریف نمیکرد و خود را بالاتر از کسی نمیدید. هرگز از نماز اول وقت غافل نمیشد و همیشه بر این اعتقاد بود که نباید کاری را که در راه رضای خدا انجام میدهی برای دیگران بازگو کنی.

وی در پایان گفت: شهید حبیب که پس از پایان جنگ در نیروی هوافضای سپاه فعالیت داشت سرانجام در سال ۱۳۹۱ پس از تحمل سالها درد و رنج ناشی از استنشاق مواد شیمیایی، به یاران شهیدش پیوست.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار