فرمانده سپاه استان قزوین عنوان کرد

ایمان و اراده رمز موفقیت و پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: ایمان و اراده ملت ایران تنها رمز موفقیت و پیروزی رزمندگان سلام در برابر رژیم تا دندان مسلح بعثی بود.
کد خبر: ۲۰۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۱ - 26May 2014

ایمان و اراده رمز موفقیت و پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "سالار آبنوش" فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر که در صدا و سیمای مرکز قزوین برگزار شد، اظهار کرد: ایمان و اراده ملت ایران تنها رمز موفقیت و پیروزی رزمندگان سلام در برابر رژیم تا دندان مسلح بعثی بود.

وی با مقایسه جنگ امروز با دفاع مقدس گفت: امروز دشمن به روشهای مختلف قصد آسیب رساندن به ارزشها و سنتهای مردم ایران را دارد و ملت ایران هم با آگاهی و عمل به سنتهای با ارزش دینی در مقابل تمام این توطئهها مقابله میکنند.

سردار آبنوش افزود: 23 روز مقاومت همراه با ایمان و اراده و رهبری امام خمینی(ره) عاملی برای آزادسازی خاک میهن اسلامی ایران و ناکامی دشمن در برابر رزمندگان سلحشور ایران اسلامی شد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین با اشاره به اینکه رسانه ملی زبان گویای نظام است، گفت: اصحاب رسانه و فعالان رسانه ملی باید آگاه باشند که وظیفه سخت و خطیری بر عهده دارند و باید آنها در آگاهی بخشی در جامعه و بیدار کردن مردم بسیار تلاش کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار