اجرای گروه‌های تئاتر دفاع مقدس استان کرمانشاه

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: استعدادهای خوبی در زمینه تئاتر دفاع مقدس در استان وجود دارد که نیازمند ساماندهی و سازماندهی است.
کد خبر: ۲۰۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹ - 27May 2014

اجرای گروه‌های تئاتر دفاع مقدس استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمانشاه سرهنگ "مرادعلی محمدی"مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه توجه به برنامه های هنری برای انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان را ضروری دانست.

وی افزود: در سال گذشته نمایش صحنه ای بوی انتظار یوسف با کارگردانی آقای مرتضی اسدی به جشنواره بین المللی فجر راه یافت و دو نمایش خیابانی با عنوان مزایده و من قاتل نیستم در ایام اعزام راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب برای زایران  به کارگردانی مرتضی اسدی اجرا شد.

محمدی افزود: در ایام فتح خرمشهر با فعال کردن دو گروه نمایشی دفاع مقدس و اجرای 20نمایش توانسته ایم از تئاتر دفاع مقدس در استان حمایت کنیم.

وی در ادامه گفت: گروه نمایش نقال ها با اجرای نمایش صحنه ای"باز می گردم به خانه ام"با دو اجرا در شهرستان خرمشهر با نویسندگی و کارگردانی مرتضی اسدی و بازی 7 نفر از هنرمندان تئاتر استان کرمانشاه در خرداد ماه اجرای برنامه دارد.

گروه نمایشی کلهر کرمانشاه با نمایش خط سرخ به نویسندگی حمیدرضا نعیمی و طراح و کارگردانی سعید نوروزی از یکم تا بیستم خرداد  بجز ایام سوگورای ساعت18 در مجموعه تئاتر شهر کرمانشاه-کارگاه نمایش به مدت50دقیقه با موضوع ایثار و شهادت اجرا دارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار