حجت الاسلام محمدی گلپایگانی:

کنگره چشمه آفتاب مورد توجه مقام معظم رهبری است

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در خمین گفت: مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای به این کنگره داشته‌اند و تاکید فرموده‌اند تا بنده به‌طور قطع و حتم در این کنگره شرکت کرده و پیام و سلام ایشان را به مردم شریف خمین برسانم.
کد خبر: ۲۰۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵ - 28May 2014

کنگره چشمه آفتاب مورد توجه مقام معظم رهبری است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام "محمد محمدی گلپایگانی" رئیس دفتر مقام معظم رهبری در کنگره بین المللی چشمه آفتاب که به منظور معرفی شخصیت پدر امام خمینی(ره) در خمین در حال برگزاری است، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره این کنگره اظهار کرد: بنده پیام رسان سلام گرم مقام معظم رهبری به مردم شریف، شهید پرور و همیشه در صحنه خمین هستم.

وی افزود: ایشان  توجه ویژهای به این کنگره داشتهاند و تاکید فرمودهاند تا بنده بطور قطع و حتم در این کنگره شرکت کرده و پیام و سلام ایشان را به مردم شریف خمین برسانم.

حجتالاسلام محمدی گلپایگانی تصریح کرد: مقام معظم رهبری امر فرمودند این پیام ایشان را به مردم خمین منتقل کرده و پیام مردم این شهر را نیز محضر ایشان بیان کنم.

پس از بیان این مطلب رئیس دفتر مقام معظم رهبری یکی از شهروندان خمین از وی درخواست کرد تا ترتیبی برای دیدار مردم شهر خمین با رهبر معظم انقلاب اتخاذ شود تا بتوانند با ایشان دیدار کنند.

نظر شما
پربیننده ها