فرمانده سپاه بوشهر خبر داد

تخصیص ۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های بسیج سازندگی بوشهر/ شرکت سه هزار دانشجو در طرح هجرت۳

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: سال گذشته ۱۴ میلیارد تومان اعتبار در بخش اقتصاد مقاومتی استان تخصیص داده شد که هشت میلیارد تومان آن در اختیار بسیج سازندگی قرار گرفت.
کد خبر: ۲۰۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷ - 28May 2014

تخصیص ۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های بسیج سازندگی بوشهر/ شرکت سه هزار دانشجو در طرح هجرت۳

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار «فتح الله جمیری» فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامههای اردوهای جهادی در استان بوشهر با بیان اینکه همکاری با دولت در خدمات دهی به مناطق محروم مد نظر در اجرای اردوهای جهادی است، اظهار کرد: با تاکیداتی که استاندار بوشهر دارند، باید تعاملات دستگاههای اجرایی استان به نسبت سالیان گذشته افزایش یابد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، جلوگیری از مهاجرت و غنی سازی اوقات فراغت از جمله اهداف اجرای طرح هجرت دانست و افزود: اردوهای جهادی و هجرت سه در استان بوشهر از اول تیر ماه شروع و تا ۱۵ شهریور ادامه دارد.

سردار جمیری از تخصیص ۸۰ میلیارد ریال برای طرحهای بسیج سازندگی خبرداد و گفت: سال گذشته ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار در بخش اقتصاد مقاومتی استان تخصیص داده شد که ۸۰ میلیارد ریال آن در اختیار بسیج سازندگی قرار گرفت.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: امسال تنها در ۹ استان کشور طرح محرومیت زدایی متمرکز دارد که در این بین استان بوشهر هم دیده شده است.

سردار جمیری با اشاره به اینکه سه هزار نفر دانشجو در رشتههای مختلف در اردوهای هجرت ۳ شرکت میکنند، افزود: این دانشجویان که در رشتههای تخصصی خود اعزام میشوند در مدت ۱۲ روز در یک منطقه کمبرخوردار خدمات تخصصی خود را در بخشهای پزشکی، مهندسی، کشاورزی، آموزشی، علمی، فرهنگی و خدماتی به اهالی آن منطقه ارائه میدهند.

وی از اعزام سه هزار دانشاموز به اردوهای هجرت۳ اشاره کرد و گفت: این دانشآموزان در مدارس منطقه خود به ارائه خدمات گوناگون اعم از آموزشی، علمی، بهسازی مدارس و خدماتی میپردازند که سبب افزایش تجربه در بین آنان و توسعه فرهنگ کار و تلاش میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار