فرمانده سپاه استان قزوین:

نبرد دشمن محصور به مرزهای آبی و خاکی نیست

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: امروز نبرد با دشمن محصور به مرزهای آبی و خاکی نیست و حصار هجوم دشمنان آنچنان گسترده شده که باید در هر عرصه‌ای به نبرد با دشمن پرداخت.
کد خبر: ۲۰۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۳ - 28May 2014

نبرد دشمن محصور به مرزهای آبی و خاکی نیست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار «سالار آبنوش» فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین ظهر امروز در دیدار با سرمربی و سر حلقههای شجره طیبه صالحین استان که با حضور مسئولان و فرماندهان نواحی و حوزهها برگزار شد، اظهار داشت: اقشار مختلف بسیج باید وظایف کوچک و بزرگ خود را جدی بگیرند.

وی بیان داشت: امروز نبرد با دشمن محصور به مرزهای آبی و خاکی نیست و حصار هجوم دشمنان آنچنان گسترده شده که باید در هر عرصهای به نبرد با دشمن پرداخت.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) تأکید کرد: با توجه به این گستردگی هجوم دشمن در همه عرصهها، زیانی هم اگر از این حوزه وارد شود، جبرانش بسیار سخت خواهد بود.

سردار آبنوش، اصلاح انحرافات و ریزشها در جامعه را بسیار سخت عنوان کرد و یادآور شد: باید با عزم همگانی و تلاش و مدیریت جهادی از وقوع حوادثی که جبران آن بسیار سخت است، در جامعه جلوگیری کنیم.

وی تأکید کرد: نقش سرمربی و سرحلقههای شجره طیبه صالحین امروز بسیار حساس است و مسئولان باید با تلاش خود بهترین افراد را برای انجام این وظایف حساس انتخاب کنند.

فرمانده سپاه صاحبالامر(عج) استان قزوین تأکید کرد: سرمایهگذاری بر روی افراد با استعداد در این حوزه موجب میشود تا این افراد برای آینده خدمات مطلوبی را ارائه دهند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار