مسئول سازمان بسیج ورزشکاران:

حلقه‌های صالحین نقش موثری در تقویت فرهنگ و اخلاق ورزشکاران دارد

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران گفت: اعزام کاروان‌های راهیان نور و برگزاری یادواره شهدای ورزشکار از برنامه‌های پیش روی ما در سال جاری است.
کد خبر: ۲۰۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱ - 30May 2014

حلقه‌های صالحین نقش موثری در تقویت فرهنگ و اخلاق ورزشکاران دارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، «داوود آذرنوش» مسئول سازمان بسیج ورزشکاران در گفتوگو با نسیم، با اشاره به برنامههای این سازمان در راستای تحقق شعار امسال تحت عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» اظهارداشت: اعزام کاروانهای راهیان نور، برگزاری یادواره شهدای ورزشکار و برگزاری هیئت مذهبی عاشقان امام علی (ع) از جمله اقدامات این سازمان در سال ۹۳ است.

 وی با بیان اینکه سازمان بسیج ورزشکاران کاملا فرهنگی بوده و میتواند نقش مثبت و موثری را در تحقق نام گذاری شعار امسال توسط مقام معظم رهبری داشته باشد، تصریح کرد: این سازمان تاکنون توانسته است با اجرای برنامهها و اقدامات فرهنگی در سطح استانهای کشور، تعامل و روابط مناسبی را با مسئولین ورزشی استانها برقرار کند.

آذرنوش به اهمیت و لزوم برقراری هماهنگی بین سازمانهای مربوطه ورزشی اشاره کرد و افزود: باید هماهنگی خوبی بین سازمان بسیج ورزشکاران، وزارت ورزش و جوانان و کلیه ادارات ورزش استانها بر قرار شود.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران در ادامه سخنانش، انجام کارهای تربیتی و برگزاری دورههای آموزشی در سطح کلان، که این آموزشها در قالب حلقههای صالحین در حال برگزاری است را از دیگر اقدامات سازمان بسیج ورزشکاران برشمرد.

وی درادامه به نقش و اهمیت فعالیت حلقههای صالحین اشاره کرد و گفت: حلقههای صالحین در راستای ارتقا و تقویت فرهنگ و اخلاق ورزشکاران با محوریت مربیان و سرگروهها گام برمیدارند که نقشی اساسی و موثری را در این زمینه ایفا میکنند.

آذرنوش در پایان سخنان خود با تاکید براینکه باید تقویت جامعه ورزشی پاک را امسال به طور ویژه مورد توجه قرار دهیم، خاطرنشان کرد: ما باید اقدامات و برنامههایی را اجرایی کنیم که جامعه ورزشی پاک و اخلاقمدار داشته باشیم و این موضوع امسال باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد که البته در این زمینه همه استانها مشارکت خوبی داشتند و هر استانی که ورزشکار بیشتری داشته باشد در این زمینه شاخصتر خواهد بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار