حجت‌الاسلام ذوالنوری در گفت‌وگو با دفاع مقدس مطرح کرد

انهدام پایگاه‌های نظامی امریکا در صورت اقدام غیر عقلانی علیه ایران

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: در صورت اشتباه امریکا پایگاه‌های نظامی این کشور چه در بحرین، چه در «گیو گارسیای اقیانوس هند» از اصابت موشک‌های ما در امان نخواهند بود.
کد خبر: ۲۰۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴ - 06June 2014

انهدام پایگاه‌های نظامی امریکا در صورت اقدام غیر عقلانی علیه ایران

حجتالاسلام والمسلمین «مجتبی ذوالنوری» مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس، در خصوص سخنان اخیر اوباما مبنی بر تاکید دوباره بر گزینههای روی میز اظهار کرد: این موضوع، مطلب جدیدی نیست و آمریکاییها بر اساس اقتضای طبیعتشان اینگونه بر خورد میکنند.

وی افزود: از جمله خصوصیات امریکاییها میتوان به دروغگویی، زیادهخواهی، زیادهگویی و... اشاره کرد و ما توقعی غیر این از آنها توقع نداریم. ما نیز باید همه گزینهها را در مقابل دشمنان نگه داریم.

حجتالاسلام ذوالنوری ادامه داد: این پیامی است برای دولتمردان و افکار عموم دنیا که باید همه کشورهای بدانند که نباید در برابر زیاده گوییهای دشمنان کوتاه بیاییم و از اصول ارزشها و منافع ملی بگذریم. ما در برابر دشمن بیمنطقی روبرو هستیم که باید خودمان را بر این اساس باید برای مقابله با او آماده کنیم.

وی با اشاره به این نکته که دستاوردها و توان دفاعی ایران برای تهدید هیچ کشوری نیست، اضافه کرد: توان موشکی ایران از زمان جنگ تحمیلی رو به افزایش است و تا زمانی که در دنیا تهدید وجود داشته باشد، باید برای دفاع از خودمان آمادگی داشته باشم.

حجتالاسلام ذوالنوری اذعان کرد: در صورت اقدام غیر منطقی و غیر عقلانی از سوی امریکا، پایگاههای نظامی این کشور چه در بحرین، چه در گیو گارسیای اقیانوس هند از اصابت موشکهای ما در امان نخواهند بود.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به فرمایش امام(ره) مبنی بر اینکه «دشمن اگر تا به امروز کاری نکرده، نه اینکه نخواسته، بلکه نتوانسته است»، اظهار کرد: دشمنان جرئت تجاوز به کشور ما را ندارند و گزینههای ما همیشه روی میز است.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران پشت مقام معظم رهبری ایستادهاند و از هیچ قدرتی نمیهراسند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار