سرلشکر جعفری عنوان کرد

حفظ انقلاب اسلامی اولویت سپاه در اجرای ماموریت‌ها/ لزوم توجه به کادرسازی در سپاه

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: کادرسازی از موضوعات مهم و اولویت دار سپاه است که در تمام رده‌های سپاه باید با جدیت دنبال شود.
کد خبر: ۲۰۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰ - 02June 2014

حفظ انقلاب اسلامی اولویت سپاه در اجرای ماموریت‌ها/ لزوم توجه به کادرسازی در سپاه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرلشکر «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز با حضور در ستاد فرماندهی حفاظت سپاه در جمع فرماندهان و مدیران این سپاه ضمن تقدیر و تشکر از سردار گرجیزاده فرمانده حفاظت سپاه و سایر کارکنان به خاطر انجام وظایف و ماموریتهای محوله به بهترین وجه ممکن اظهار کرد: ماموریتهای فرماندهی حفاظت سپاه یکی از ماموریتهای چندگانه سپاه است که از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار بوده و پویایی، رشد و حفظ آمادگی در انجام ماموریت از شاخصههای مهم این سپاه میباشد چرا که سپاه دائما و بصورت مستمر در حال انجام ماموریت است.

سردار جعفری با تاکید بر ضرورت انجام اقدامات تحولی به منظور کیفی ساختن اجرای ماموریتها افزود: در برخی از روشهای اجرای ماموریتها توسط این سپاه باید تجدیدنظر شود و ضمن بازنگری در روشهای مربوطه، به روز شدن و تحول اساسی باید مد نظر قرار گیرد چرا که لازم است متناسب با شرایط زمان حرکت کرد و با توجه به تغییر روشهای تهدید که نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده است، روشهای مقابله با این تهدیدات نیز تغییر پیدا کند.

فرمانده کل سپاه در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به موضوع کادرسازی و تربیت و آموزش نیروهای توانمند برای اجرای ماموریتها اظهار داشت: کادرسازی از موضوعات مهم و اولویت دار سپاه است که در تمام ردههای سپاه باید با جدیت دنبال شود و از جمله اقدامات تحولی برای کیفی انجام دادن ماموریتها همین موضع کادرسازی و انتقال تجربه از نیروهای با سابقه به نیروهای جدیدالورود است.

سردار جعفری با مهم دانستن حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی این موضوع را جزو ماموریتهای اساسی و وظایف ذاتی سپاه دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی یعنی ارزشها و اولویت اجرای ماموریتها در سپاه مدنظر قرار دادن ارزشهای انقلاب است و نباید به بهانه انجام ماموریت از جمله ماموریت حفاظت از شخصیتهای برجسته نظام به سایر ارزشهای نظام خدشه وارد شود و هر دو ماموریت بایستی به صورت همزمان دنبال شود. البته باتوجه به این نکته که سپاه پاسداران قبل از حفاظت از اشخاص و اماکن حساسی که جزو ماموریتهای اوست حافظ خود انقلاب است و حفاظت از انقلاب اولویت اساسی و اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

مدیریت جهادی، شناسایی آسیبها و لزوم حفظ ارتباط مسئولین نظام با مردم ضمن انجام ماموریت حفاظت از آنها از جمله موارد اشاره شده در سخنرانی سردار جعفری در جمع فرماندهان و مدیران فرماندهی حفاظت سپاه بود.

گفتنی است سردار گرجیزاده فرمانده حفاظت سپاه در انتهای این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از سردار جعفری و معاونین فرماندهی کل سپاه به خاطر حضور در جمع فرماندهان و مدیران این سپاه بر اجرای ماموریتها براساس تدابیر و انتظارات فرماندهی کل تاکید کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار