۵۱ کشته در حمله گسترده «داعش» به سامرا/ حمله به مرقد امامین عسکریین(ع) در سامرا خنثی شد

حمله صبح امروز عناصر داعش به شهر سامرا تاکنون به کشته شدن ۵۱ نیروی امنیتی منجر شده است اما ارتش عراق موفق شد حمله به حرم امامان عسکری(ع) را خنثی کند.
کد خبر: ۲۰۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲ - 05June 2014

۵۱ کشته در حمله گسترده «داعش» به سامرا/ حمله به مرقد امامین عسکریین(ع) در سامرا خنثی شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از خبرگزاری عراقی «الاخباریة»، از ساعت 4 بامداد امروز، شهر سامرا شاهد درگیری مسلحانه تروریستهای گروه موسوم به «دولت اسلامی عراق و شام»(داعش) با نیروهای امنیتی است. به نظر می رسد که تروریستها قصد داشتند به مرقد امامان عسگری حمله کنند که تاکنون موفق نشدهاند و نیروهای امنیتی این حمله تروریستی را خنثی کردهاند.

51 نیروی امنیتی کشته شدند

یک مقام آگاه امنیتی عراق در اینباره گفت که درگیریهای مسلحانهای که میان افراد مسلح و نیروهای امنیتی عراق در شهر سامرا از صبح امروز روی داد تاکنون به کشته شدن 51 نیروی ارتش و پلیس در سامرا منجر شده است و درگیریها تا زمان تنظیم این خبر همچنان ادامه دارد.

برخی منابع اعلام میکنند که افراد مسلح ساختمانهای دولتی در این شهر را به کنترل خود درآوردهاند.

۵محله سامرا در کنترل داعش

خبرگزاری کلالعراق نیز نوشت: عناصر داعش ۵محله شهر سامرا را تحت کنترل خود درآوردهاند و گزارشها حاکی از آن است که آنها توانستهاند دانشگاه سامرا را اشغال کنند.

اعلام حکومت نظامی و آماده باش در سامرا

نیروهای امنیتی عراق در پی حمله همه جانبه داعش به سامرا در استان «صلاحالدین» در این شهر حکومت نظامی اعلام کردند و تمامی راههای منتهی به مرقد دو امام عسکری (ع) را بستند.

پلیس استان صلاحالدین اعلام کرد که تمامی نیروهای امنیتی به حالت آمادهباش در آمدهاند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار