همکاری مخفیانه اسرائیل و گروهک تروریستی منافقین علیه ایران

یک مورخ آمریکایی می‌گوید رژیم اسرائیل و گروهک تروریستی منافقین برای جعل ادعا علیه برنامه انرژی هسته‌ای ایران با یکدیگر مخفیانه همکاری می‌کنند.
کد خبر: ۲۰۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹ - 06June 2014

همکاری مخفیانه اسرائیل و گروهک تروریستی منافقین علیه ایران

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل ازتسنیم، "گرت پورتر" مورخ آمریکایی گفت او شواهدی از اسنادی که گروهک منافقین سال 2004 در اختیار سازمان اطلاعات آلمان قرار داده در اختیار دارد که ادعا میکند ایران به دنبال دستیابی به سلاحهای هستهای است.
 
وی گفت: «بدون شک سازمان مجاهدین این اطلاعات را از اسرائیل گرفت، سندی که سازمان مجادهدین را به اسرائیل پیوند میدهد و اثبات میکند که این سازمان سالها است برای اسرائیل جاسوسی میکند.»
 
نویسنده کتاب «بحران ساختگی: داستان ناگفته هراس از ایران هستهای» که با پرس تیوی مصاحبه میکرد، گفت «شواهد کاملا قانعکنندهای» وجود دارد که «ساختگی» بودن اسناد گروهک منافقین را اثبات میکنند.
 
وی تصریح کرد که رژیم اسرائیل و امریکا با افزایش ادعاهای خود مبنی بر این که ایران در حال انجام «برنامه مخفیانه برای دستیابی به سلاحهای هستهای است» در سال 1983 اسنادی را علیه ماهیت صلحآمیز برنامه هستهای ایران جعل کردند.
 
این محقق روزنامهنگار گفت در دوران هشت ساله ریاست جمهوری جوروج دبلیو بوش رژیم اسرائیل تلاش کرد «مجموعهای از اسناد را ایجاد کند که نشان دهد ایران به دنبال سلاحهای هستهای است.»
 
وی یادآور شد، با این حال، آژانس بینالمللی انرژی اتمی به روشنی گفت که «صحت آن اسناد مشخص نشده است.»
 
پورتر گفت: «محمد البرداعی، رئیس وقت آژانس، تاکید کرد این اسناد نباید به عنوان سند در ارتباط با برنامه هستهای ایران استفاده شود.»
 
پورتر در کتاب خود نوشت جنجال بینالمللی بر سر برنامه انرژی هستهای ایران در واقع سناریویی بوده است که سازمانهای جاسوسی رژیم اسرائیل و امریکا سازماندهی کردهاند.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار