سردار آسودی:

نظام سلطه از قدرت‌یابی ولایت فقیه وحشت دارد

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: نظام زور و سلطه از قدرت‌یابی و گسترش اسلام ناب که امروز پرچمدار آن ولایت فقیه است وحشت دارد و آن را خطری برای بقای خود می‌داند.
کد خبر: ۲۱۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳ - 08June 2014

نظام سلطه از قدرت‌یابی ولایت فقیه وحشت دارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار محمدعلی آسودی، معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه  در اجتماع بزرگ عاشقان روحالله در منطقه سوم ندسا، برخی از ابعاد اجتماعی نقش و جایگاه والای ولایت فقیه در نظام اسلامی را تشریح کرد.

وی تأکید کرد: نظام زور و سلطه از قدرتیابی و گسترش اسلام ناب که امروز پرچمدار آن ولایت فقیه است وحشت دارد و آن را خطری برای بقای خود میداند.

سردار آسودی در ادامه خاطرنشان کرد: شناسایی و معرفی تهدیدات و آسیبها و مدیریت دفع و رفع این تهدیدات و آسیبها علیه انقلاب اسلامی یکی از کارکردهای ملموس ولایت فقیه است که تا به امروز به شایستگی صورت گرفته است.

وی افزود: تمام مراکز مطالعاتی و راهبردی دشمن برای ایجاد مانع و بحران در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی برنامه ریزی میکنند اما با یک سخنرانی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تمام نقشههای و برنامههایشان به هم میریزد.

سردار آسودی گفت: خیزش انقلاب اسلامی ایران برای فتح قله افتخار امروز به دست ولی فقیه زمان یعنی مقام معظم رهبری(مدظلهالعالی) کانون تمام توجهات است و ولایت فقیه یکی از شاخصهای بارز مکتب الهی است.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه اظهار کرد: تشخیص فتنه پیچیده، خطرناک و برنامهریزی شده سال ۸۸ که به نوعی اصل نظام و مبانی عقیدتی را نشانه رفته بود و آشکار شدن دستهای پنهان و همچنین دسیسه فتنهگران و حامیان آنها، یکی از بزرگترین برکات ولایت فقیه در مقطع اخیر بود.

وی به راهبرد «ما میتوانیم» امام(ره) و مقام معظم رهبری(مدظلهالعالی) اشاره و تصریح کرد: اگر عدهای امروز در برخی بخش و مقیاسهای مدیریتی به این باور نرسیدهاند که «ما میتوانیم»، این است که امر ولایت فقیه را درک نکردهاند.

معاون فرهنگی و تبلیغاتی سپاه در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام(ره) ایدهی بیداری بود که امام(ره) نویدبخش آن شد که پس از ۴۹روز از حیات خود، با برگزاری رفراندوم، عقلانیت نظام و حکومت اسلامی که بسیاری از افراد نادان سر میدادند با رای ۹۸ درصدی مردم به جمهوری اسلامی، باعث شد انقلابی بزرگ و اسلامی شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) یک موهبت و اسوه شایسته برای بشریت امروز بود و توانست شعار نه شرقی و نه غربی را در ابعاد مختلف توسعه دهد، افزود: یکی از ویژگیهای انقلابی بنیانگذار انقلاب اسلامی فتح قلوب بود که امام(ره) حتی دشمنان خود را مجذوب روح عظیم خود کرده بود.

نظر شما
پربیننده ها