سردار سلامی:

ایران استراتژی دشمن را با انتقال روح مقاومت با ناکامی مواجه کرده است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ایران در تمام صحنه‌ها پیروز آشکار بوده و همه روندها و استراتژی‌ای را که دشمن برای مدیریت بر تحول اسلام طراحی کرده است با انتقال روح مقاومت با ناکامی مواجه کرده است.
کد خبر: ۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۵ - 29May 2013

ایران استراتژی دشمن را با انتقال روح مقاومت با ناکامی مواجه کرده است

بهگزارش خبرگزاری دفاع مقدس بهنقل از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش نهضت روشنگری که با حضور پایوران سپاه فجر استان فارس و یگانهایی از نیروی هوایی و دریایی سپاه در این استان برگزار شد، امام خمینی(ره) را بیدارکننده عالم از خواب غفلت دانست و گفت: امام خمینی(ره) مسیر بشریت را برای قرنها باز گذاشت و اسلام را دوباره تجدید حیات داد و بعثت مجددی در حیات اسلام رقم زد و مسلمانان عالم را از خواب غفلت بیدار کرد.

سردار سلامی افزود: حضرت امام خمینی(ره) توانست منطق اسلام را در زیباترین عبارات به همه جهان معرفی کند و قدرتهای بزرگ را در بیمنطقی به شکست بکشاند.
 
وی با بیان این مطلب که حضرت امام(ره) نظم ساختهشده قدرتهای بزرگ را فرونشاند، تصریح کرد: امام راحل توانست یک جنگ بزرگ را علیه صفبندی جهانی در زیباترین شکل به انتها برساند و سرانجام با قلبی مطمئن و دلی آرام محضر حق تعالی را درک کند.
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: اگر خداوند حضرت امام خمینی(ره) را از ما گرفت به ما رهبری عنایت کرد که در اندیشه، ژرفای تفکر، آیندهنگری، قدرت و نفوذ در دنیای ذهن دشمن، قدرت ذهنخوانی دشمن، روح وارستگی، فداکاری، شجاعت، خردمندی و عقلانیت، اسلامشناسی و منطق، به انفعال کشاندن دشمن، رأفت و مهربانی و قدرت الهامبخشی برای همه عالم اسلام نمونه است و این خود مائده الهی و از عنایات خاصه حضرت حق تعالی است.
 
سردار سلامی با بیان اینکه: "امروز توازن قوا در جهان تغییر کرده است" تصریح کرد: میدان موازنه قوا در جهان با رقابت راهبردی جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا توصیف میشود که این در حالی است که در گذشته میدان موازنه قوا در رقابت آمریکا و شوروی توصیف میشد.
 
وی با بیان این مطلب که: "ما همه تحولات را رصد میکنیم" گفت: امروز دشمن به ناکامی و عدمتوفیق رسیده است و ایران در تمام صحنهها پیروز آشکار بوده و همه روندها و استراتژیای را که دشمن برای مدیریت بر تحول اسلام طراحی کرده است با انتقال روح مقاومت با ناکامی مواجه کرده است.
 
جانشین فرمانده کل سپاه با توجه به نزدیک شدن به انتخابات 24 خرداد افزود: انتخابات برای ما یک رخداد سیاسی داخلی نیست بلکه یک عملیات در یک مجموعه جنگ عملیاتی است و امروز نبرد در اندیشه و باورهای ماست.
سرتیپ پاسدار غلامحسین غیبپرور نیز با بیان اینکه مردم ایران اسلامی از آغاز نهضت امام روحالله حماسهساز بودهاند، گفت: این حماسهسازی بهواسطه مکتب اسلام و قرآن است.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار