دبیر اجرایی ستاد کنگره شهدای قزوین:

دستگاه‌های اجرایی قزوین در انجام پروژه‌های ستاد کنگره شهدا پای‌کار باشند

«رجبی» گفت: دستگاه‌های اجرایی قزوین باید در انجام پروژه‌های ستاد کنگره شهدا پای‌کار بیایند و قرادادهای فی‌مابین ستادکنگره شهدا و خود برای انجام پروژه‌های مذکور را عملی کنند.
کد خبر: ۲۱۱۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲ - 01November 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «حسین رجبی» دبیر اجرایی ستاد کنگره شهدای قزوین در جلسه ستاد کنگره شهدا استان قزوین که امشب در مهمانسرای استانداری قزوین برگزار شد، ضمن تشکر ویژه از پیگیری‌های مجدانه ایوب رحیمی معاون سیاسی امنیتی استانداری در برگزاری کنگره شهدای مدافع حرم در این این استان اظهار داشت: ستاد کنگره شهدا استان قزوین فقط دو نیروی رسمی دارد و مابقی همه بازنشسته بوده که با جان و دل گام برمی‌دارند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان قزوین باید در انجام پروژه‌های ستاد کنگره شهدا پای کار بیایند، گفت: دستگاه‌های اجرایی این استان باید قراردادهای فی‌مابین ستاد کنگره شهدا و خود برای انجام پروژه‌های مذکور را عملی کنند که قالب آن‌ها با مشکل مالی روبه‌رو هستند.

دبیر اجرایی ستاد کنگره شهدای استان قزوین تصریح کرد: 120 کتاب از شهدای این استان باید چاپ شود که 66 درصد اطلاعات مورد نیاز نویسندگان آن‌ها جمع‌آوری شده و 34 درصد آن هم باقی مانده است و در هر یک از کتاب‌ها سعی شده از دوران طفولیت تا شهادت یک شهید بررسی و نوشته شود.

رجبی خاطرنشان کرد: اسناد بسیار خوبی از دوران هشت سال دفاع مقدس و حتی سال‌های قبل از انقلاب در ستاد کنگره شهدای استان قزوین وجود دارد و برای نگهداری آن‌ها با مشکل کمبود مکان مواجه هستیم که لازم است در این راستا یک سرور راه‌اندازی شده تا اسناد به صورت متمرکز در آن نگهداری شوند.

عباس برزگر ابراهیمی جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین هم در ادامه ضمن بیان گزارشی از اعزام دانش‌آموزان این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت: در حال حاضر زائرسرای خرمشهر به دلیل مشکل انشعاب آب و برق قابل بهره‌برداری نیست و فقط از اردوگاه شهید مسعودیان شهر اهواز استفاده می‌شود.

فریدون همتی استاندار قزوین هم در این جلسه ضمن قول کمک 300 میلیونی به ستاد کنگره شهدا برای آماده‌سازی و به چاپ رساندن کتب خاطرات شهدای استان قزوین در زمینه حل مشکل آب و برق زائرسرای خرمشهر و ساخت یادمان شهدای گمنام برخی مناطق این استان قول مساعدت و همکاری داد.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار