فرمانده سپاه همدان عنوان کرد

فعالیت 70 هزار نفر در حلقه‌های صالحین استان همدان

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه 130 هزار بسیج فعال در استان داریم، گفت: از این تعداد 70 هزار نفر در حلقه‌های صالحین فعالیت دارند.
کد خبر: ۲۱۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸ - 08June 2014

فعالیت 70 هزار نفر در حلقه‌های صالحین استان همدان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از فارس، سردار غلامعلی ابوحمزه ظهر امروز در جمع بسیجیان و فرماندهان پایگاههای مقاومت اسدآباد با بیان اینکه در سطح استان 120 هزار دانشجو و 10 هزارطلبه وجود دارد، اظهار داشت: نسبت طلبهها به دانشجویان استان کمتر است که برای تشویق افراد جامعه به سمت حوزههای علمیه باید بیش از پیش تلاش کرد.

وی با اشاره به اینکه پایگاههای مقاومت باید مرکز ثقل تحول و تعاریف در حوزه استحفاظی باشد، گفت: پایگاههایی موفق هستند که از دل آنها طلبههایی چون شهید مطهریها و شهید بهشتیها پرورش یابند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه بخش اساسی ما حوزه استحفاظی پایگاههای مقاومت است، گفت: این هنر نیست که فقط اهل نماز، قرآن، حجاب و مسجد را جذب کنیم.

وی با بیان اینکه تعهد ما به حوزه استحفاظی است، افزود: باید افراد دیگر را نیز از تهاجمات دشمن نجات دهیم.

ابوحمزه با بیان اینکه باید جوانان را به رشتههای مورد نیاز جامعه تشویق و ترغیب کرد، گفت: امروز نیاز نظام جمهوری اسلامی ایران وجود طلاب و روحانیت است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر عمل به فرضیه مهم الهی امر به معروف گفت: امروز باید بسیجیان از پایگاهها بیرون آیند و در حوزه استحفاظی خود با ابتکار عمل کارهای فرهنگی را اجرا کنند.

وی یکی از اشکالات موجود را فعالیت بسیجیان تنها در پایگاهها دانست و گفت: امروز بسیجیان باید با امر به معروف وارد عمل شده با تهاجمات فرهنگی مقابله کنند.

ابوحمزه با بیان اینکه 130 هزار بسیج فعال در استان داریم، افزود: از این تعداد 70 هزار نفر در حلقههای صالحین فعالیت دارند و اگر بخواهیم با تهاجمات فرهنگی و جنگ نرم مقابله کنیم باید به دو عمل «کار» و «ابتکار» توجه ویژه داشته باشیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان ادامه داد: حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی با مدیریت جهادی امکانپذیر است که این مدیریت نیز باید با عزم ملی و جهاد در زمینه کارها و ابتکارات فرهنگی انجام شود.

وی یادآور شد: بسیجیان برای مقابله با جنگ نرم نباید منتظر فعالیت ادارات ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی و صدا و سیما باشند، بلکه باید وظایف و تکالیف خود را انجام دهند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار