حجت الاسلام آل هاشم در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم «مرتضی زرهرن»:

تجلیل از والدین شهدا موجب زنده نگه داشتن یاد شهدا می‌شود

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: تجلیل از فداکاری و ایثارگری والدین معظم شهدا، همسران و فرزندان آنان باعث می‌شود تا یاد و خاطره شهدای سرافراز اسلام همواره زنده بماند.
کد خبر: ۲۱۱۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰ - 02November 2016
تجلیل از والدین شهدا موجب زنده نگه داشتن یاد شهدا خواهد شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «سید محمدعلی آل هاشم» رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور در استان خراسان شمالی از تیپ 130 نیروی زمینی ارتش مستقر در بجنورد بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌های فرهنگی و آمادگی‌های دفاعی این تیپ قرار گرفت.


وی در ادامه حضور خود در شهر بجنورد با خانواده‌های کارکنان تیپ 130 نزاجا دیدار و طی مراسمی که با حضور امیر سرتیپ جهانشاهی، سرهنگ ابراهیم گل گلی، فرمانده این تیپ و جمعی از مسئولین و کارکنان آجا برگزار شد از خانواده شهید سرهنگ مرتضی زرهرن یکی از شهدای مدافع حرم ارتش در شهر بجنورد تجلیل و قدردانی نمود
.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این مراسم تکریم خانواده‌های شهدا را با ارزش و مهم دانست و تصریح کرد: تجلیل از فداکاری و ایثارگری والدین معظم شهدا، همسران و فرزندان آنان باعث می‌شود تا یاد و خاطره شهدای سرافراز اسلام همواره زنده بماند.

وی تأکید کرد: همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب فرموند ما به شهدای دفاع از حریم اهل بیت(ع) به طور ویژه افتخار می‌کنیم.


همچنین حجت الاسلام آل هاشم در ادامه حضور خود در استان خراسان شمالی با حضور در ایستگاه پدافند هوایی شهرآباد بجنورد با کارکنان پایور و وظیفه این ایستگاه دیدار و گفت‌وگو کرد
.

وی با حضور در جمع دانش آموزان منازل سازمانی ارتش در این منطقه نیز فرارسیدن 13 آبان روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی را گرامی داشت.

گفتنی است با حضور رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، سرهنگ گل گلی و سرهنگ پور طاهری فرماندهان تیپ 130 و ایستگاه رادار شهرآباد از ماکت موشک پدافندی در منازل سازمانی ارتش در این شهر رونمایی شد.

انتهای پیام/211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار