سرهنگ خسروی سرپرست اداره حفظ آثار دفاع مقدس استان فارس شد

سرهنگ غلامحسین خسروی، مدیر کل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر، سرپرست موقت اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس شد.
کد خبر: ۲۱۱۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴ - 02November 2016

سرهنگ خسروی سرپرست اداره حفظ آثار استان فارس شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از فارس، صبح امروز آیین تکریم و معارفه مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس برگزارشد.

در این آیین سردار خداداد ابراهیمی تکریم و سرهنگ غلامحسین خسروی به عنوان سرپرست موقت اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان فارس معرفی شد.

سردار سرتیپ دوم خداداد ابراهیمی در آیین تکریم و معارفه مدیر کل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اظهار داشت: سربازان باید در سنگرهای مختلف با تجربههای جدید آشنا شوند و با مباحث مدیریت آشنا شوند.

وی افزود: این سربازی باید تا انتخاب نیروهای سپاه اصلی توسط امام زمان (عج) ادامه پیدا کند.

مدیر کل سابق حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس بیان کرد: در زمان خدمت خود برای احیا بنیاد کارهایی انجام دادم که اگر چه برخی بر اساس اصول نبوده اما سبب پیشرفت و معرفی بنیاد حفظ آثار شد.

سردار ابراهیمی با اشاره به پشت سرگذاشتن موانع در 2 سال گذشته، تصریح کرد: بنیاد حفظ آثار به دلیل تازه تاسیس بودن هنوز قوانین مدون دقیق ندارد و مدیر باید در راستای پیشبرد ماموریت خود جسارتهایی را در مدیرت انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: در حد توان ماموریت خود را انجام دادم و کارهای نیمهتمام را مدیر جدید ادامه میدهد.

سردار سرتیپ دوم عبدالله روشن رییس بازرسی و امور حقوقی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در آیین معارفه مدیرکل حفظ آثار استان فارس اظهار داشت: هر ملتی در طول تاریخ خود فرازهایی دارد که از اهمیت برخوردارند و حیات ملتهای در گرو این تاریخ است.

وی افزود: تغییر و تحولات در ملتها در جنگها اتفاق میافتد، در کشور ما نیز چنین اتفاقهایی می‌افتد و با بررسی تاریخ میبینیم که کشورهای زیادی از دل کشور ما به وجود آمده است.

سردار روشن با اشاره به فعالیت‌های شکل گرفته در فضای مجازی، عنوان کرد: دفاع مقدس تاریخ کشور ما است و هر چقدر در این زمینه کار شود باز هم کم است، در حال حاضر آنقدر صدای دشمن بالا است که صدای ما شنیده نمی شود و باید بیشتر تلاش کنیم.

بازرس امور حقوقی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با بیان خاطراتی در سالهای دفاع مقدس، گفت: کار برای شهدا کاری ارزشمند است که فرهنگ شهادتطلبی و ایثار را حفظ میکند، بنابراین کار نشر ارزشهای دفاع مقدس کاری ارزشمند و بزرگ است.

وی با بیان اینکه نیاز جامعه امروز حفظ فرهنگ غنی دفاع، بیان کرد: کار حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کاری مهم است که به تنهایی نمیتوان پیش برد و باید با تمام دستگاههای فرهنگی در این راه تعامل کرد.

سردار روشن با اشاره شورای راهبردی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، تاکید کرد: این اداره به دستور مقام معظم رهبری تشکیل شده و برای پیشبرد کار باید تمام ادارات با هم تعامل داشته باشند.

وی با اشاره به وضعیت ناسامان یادمان شهدای گمنام در استان فارس اظهار داشت: 88 نقطعه در استان فارس شهید گمنام وجود دارد که فقط 18 نقطه یادمان ساخته شده که این شرایط در شان شهدا نیست و تمام دستگاهها باید با اهمیت این شرایط را بهبود بخشند.

مدیر کل ادراه حفظ آثار استان تهران با اشاره به زحمات سردار ابراهیمی گفت: زحمات ایشان سبب شناخت اداره حفظ آثار در استان شده و پیشرفتهای خوبی داشته است که امید است همچنان ادامه داشته باشد.

سردار روشن خاطرنشان کرد: اولویت اداره حفظ آثار، تکمیل مرکز فرهنگی و ثبت خاطرات رزمندگان دفاع مقدس است که باید به طور جدی پیگیری شود.

سرپرست اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در آیین معرفی خود اظهار داشت: قرار است ما به تکلیف عمل کنیم و این تکلیف را امام و شهدا به عهده ما گذاشتند و این مسیر را ادامه میدهیم.

سرهنگ غلامحسین خسروی با اشاره به تلاشهای مدیریت سابق بیان کرد: با وحدت و همدلی دوستان سعی میکنم تجلیبخش این اداره باشم وتلاش میکنیم مجموعه در خور شان شهدا و ایثارگران باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار