بیانیه سازمان بسیج دانش‌ آموزی سپاه انصارالحسین(ع) همدان؛

دعوت از اقشار مختلف برای حضور در راهپیمایی 13 آبان

سازمان بسیج دانش‌ آموزی سپاه انصارالحسین(ع) همدان در بیانیه ای از اقشار مختلف ملت عاشورایی ایران به ویژه نسل جوان و دانش آموزان انقلابی برای حضور پرشور، معنوی و گسترده در راهپیمایی سراسری 13 آبان دعوت کرد.
کد خبر: ۲۱۱۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴ - 02November 2016

به گزارش دفاع پرس از همدان، به مناسبت فرارسیدن یوم الله 13 آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) سازمان بسیج دانش‌ آموزی سپاه انصارالحسین(ع) بیانیه ‌ای بدین شرح صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز امسال رنگ و بوی جهاد و مقاومت به خود گرفته و تقارن آن با مجاهدت‌های برادران سوری و یمنی و عراقی‌مان، که همه این جانفشانی‌ها و ایثارها از حرکت عظیم حضرت اباعبدالله(ع) نشأت گرفته است.قیام اباعبدالله الحسین در تمام تاریخ و زمان‌ها الهام بخش مبارزه با ظلم و فساد و بی‌عدالتی است.

همانطور که نزدیک به 4 دهه گذشته دانش ‌آموزان مسلمان انقلابی این مرز و بوم دست به کاری بزرگ زدند و با مشت ‌هایی گره کرده در مقابل رژیم شاهنشاهی، استبداد آن زمان ایستادند و دماغ استکبار جهانی که اتم مصادیق آن آمریکا است به خاک مالیدند، امروز نیز فرزندان محمد )ص) درجای جای این کره خاکی از ایران و بحرین و یمن و سوریه و عراق، دوباره سیلی برق ‌آسایی را به شیطان بزرگ خواهند زد و به فضل الهی نخواهند گذاشت که نقشه ‌های شوم آمریکا و استکبار برای به انقیاد کشیدن ملل آزاده و استکبارستیز جهان به ثمر بنشیند.

امروز به فضل الهی شعار «مرگ برآمریکا» ملت ایران در همه جا فراگیر شده است. فراگیر شدن شعار «مرگ بر آمریکا» در سطوح ملی، منطقه‌ای و جهانی که از مظاهر اصلی «قدرت ملی» و «عمق استراتژیک جمهوری اسلامی» به‌شمار می‌رود، محصول عملکرد انقلابی ملت ایران در مبارزه با نظام سلطه و استکبار و نماد تام و تمام آن یعنی امریکای شرور و جنگ افروز بوده و همواره سیاستهای ظالمانه دولت مستکبر، غیرقابل اعتماد و عهد شکن ایالت متحده در قبال جامعه بشری از جمله ایران اسلامی را به گونه ای الهام بخش و عبرت آموز یادآوری می‌کند.

اما صحبتمان با سازمان های به اصطلاح حقوق بشری است که عمال به سازمان هایی در جهت تثبیت و تضمین منافع ظالمان و تضییع و پایمال کردن حقوق مظلومین و ملت های ستمدیده گشته اند. از ایشان می‌خواهیم روش انسانی را در پیش بگیرند و در مقابل رژیم‌های کودک‌کش منطقه و جهان همچون شجره خبیثه آل سعود و رژیم نامشروع صهیونیستی بایستند و به خاطر جیره و مواجب رژیم کودک کشی مثل آل سعود را از لیست کودک کشی بیرون نیاورند.

البته بدانید که به فضل الهی آینده از آن مسلمین و متقین است و اگر شما هم در این راه از وظایفتان کوتاهی کنید، نه هیچ هراسی هست نه سستی چون یقیناً پیروزی از آن ما است و به فضل الهی نزدیک است به شماره افتادن نفس زدن آمریکای جنایت کار و هم پیمانانش.

سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین)ع) استان همدان ضمن دعوت از اقشار و آحاد مختلف ملت عاشورایی ایران به ویژه نسل جوان و دانش آموزان انقلابی برای حضور پرشور، معنوی و گسترده در راهپیمایی سراسری 13 آبان ماه و طنین انداز کردن شعارهای «هیهات مناالذله»، «مرگ بر آمریکا» و نمایش سازش‌ناپذیری خود در برابر دشمن تأکید کرده است: ملت ایران که انقلاب اسلامی خود را براساس راهبردهای عاشورای حسینی باور داشته و برای پاسداری از آن شهیدان فراوانی تقدیم کرده است، همچنان پیوند خود را با عاشورا و کربلا حفظ و به تأسی از مولا و رهبر سازش ناپذیر خود امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی)در برابر نظام سلطه ایستاده و آماده است در صورت تکلیف طومار یزیدیان زمان را بر هم چیند.

دانش آموزان بسیجی بسان مجاهدان انقلابی و جان برکف خود در صفوف مقدم این خروش الهی ملت سترگ و مجاهد ایران اسلامی، ضمن اعلام انزجار از دشمن شماره یک مظلومین جهان ، بی اعتمادی خود را به دول استکباری ب‌ویژه آمریکای جنایتکار به گوش همه جهانیان خواهند رساند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان

12 آبان 1395

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار