اسماعیلی تاکید کرد

ضرورت ارتقاء اعتماد عمومی نسبت به تشکیلات قضایی

رئیس کل دادگستری استان تهران بر ضرورت ارتقاء اعتماد عمومی نسبت به تشکیلات قضایی تاکید کرد.
کد خبر: ۲۱۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۹ - 08June 2014

ضرورت ارتقاء اعتماد عمومی نسبت به تشکیلات قضایی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "غلامحسین اسماعیلی" رئیس کل دادگستری استان تهران بر لزوم همدلی و فعال بودن مدیران از نظر عمل و الگوبودن در عرصههای مختلف برای سایر همکاران و ضرورت انجام وظایف محوله با تمام توان و ظرفیت در جهت پیشبرد سیاستهای اعلام شده به ویِژه دو مقوله سلامت اداری و کارآمدی قضایی تاکید کرد.

وی اظهار کرد: روند تثبیت این موضوع  به طرق مختلف پیگیری میشود و امید است به تدریج شاهد شکلگیری کامل نظم و انضباط در بخشهای مختلف دادگستری استان تهران باشیم و در این راستا تقدیر از همکاران منضبط با برنامهریزی دقیق و به صورت مستمر میتواند ثمربخش باشد.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به برنامههای آتی هفته گرامیداشت قوه قضاییه تصریح کرد: از آنجایی که در سال جاری شاهد پایان دوره پنج ساله اول تصدی رییس قوه قضائیه هستیم، لذا ضرورت دارد مراسم امسال با جلوه بیشتری در بخشهای مختلف به منظور ارائه عملکرد مناسب به مرحله اجرا درآید.

در ادامه این جلسه یکی از دستورات کار تنظیمی تحت عنوان راههای ارتقاء و افزایش اعتماد عمومی نسبت به تشکیلات قضایی مطرح شد که از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گرفت و تعدادی از حاضرین نیز به ارائه نقطه نظرات خود در این باب پرداختند که به جهت اهمیت فوقالعاده موضوع مقرر شد ادامه بحث و بررسی پیرامون آن در نشستهای آتی شورا نیز دنبال شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار