برگزاری یادواره شهدای والفجر 4 در اردبیل

یادواره شهدای والفجر 4 با حضور مردم و مسوولان در حسینیه ثارالله سپاه اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۲۱۱۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱ - 03November 2016

برگزاری یادواره شهدای والفجر 4 در اردبیلبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، یادواره شهدای عملیات والفجر 4 با محوریت شهیدان سردار شاپور برزگر، امیر سرلشگر خلبان غفور جدی اردبیلی و امیر خلبان ضیاء الدین ذاکر برگزار شد.

در این یادواره فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: حل مشکلات مردم باعث دفع توطئه‌ های دشمنان می‌شود.

سردار جلیل بابازاده افزود: امروز اگر در جامعه مشکلات اقتصادی و بیکاری است به خاطر شیطنت و توطئه استکبار و در راس آن آمریکا است و همه باید برای حل این مشکلات با وحدت تلاش کنیم.

وی اظهار کرد: جوانان غیرتمند و با شرف کشور در دوران دفاع مقدس با دستان خالی در برابر دنیا ایستادند و به جهان نشان دادند کسانی که ایثار و شهادت را سعادت می دانند شکست ناپذیرند.

وی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس ملت ایران با ایمان و اخلاصی که داشت بر همه دشمنان و مشکلات پیش رو پیروز شد و امروز هم باید با بیان واقعیت ها به مردم با همدلی و اتحاد هر چه بیشتر زمینه کاهش این مشکلات را فراهم کرد.

وی با اشاره به این که همه مشکلات کنونی جامعه به خاطر به سلطه کشیدن کشور توطئه بدخواهان نظام اسلامی است، تشریح کرد: اگر از اول انقلاب اسلامی اتفاقات را رصد کنیم رد پای دشمنان ایران در همه آنها عیان است تا عزت و شرافت ملت را خدشه دار کنند.

سردار بابازاده گفت: استان اردبیل سرزمین انسانهای خدایی و الهی است و شهدای والامقامی را تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

وی با اشاره به تقدیم سه هزارو 400 شهید از استان اردبیل به انقلاب و نظام اسلامی افزود: وظیفه همه ماست که با تاسی از پیام‌ رسان کربلا ، حضرت زینب کبری (س) پیراهن خونین این شهدا را علم کرده و اوج مظلومیت شهدا را به نسل جوان و امروزی برسانیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار کرد: نباید کاری کرد که فردای قیامت شرمنده شهدا شویم و همه باید زندگی و مرام و آرمانه ای شهدای گرانقدر را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی بیان کرد: امروز دشمنان قسم خورده ملت بزرگ ایران با راه اندازی هزاران شبکه ماهواره ای و 160 کانال فارسی زبان جوانان این مرز و بوم را مورد تهاجم فرهنگی قرار داده اند تا شاید با تغییر فرهنگ و سست کردن اعتقادات ملت به اهداف پلید خود برسند.

او افزود: مسوولان باید با اعتماد بر جوانان کشور و حل مشکلات آنها و سر و سامان دادن به وضعیت اقتصادی کشور و معیشت مردم تلاش کنند تا کشور بیش از پیش توسعه یافته و دشمنان در رسیدن به اهداف کثیف خود مایوس و ناامید شوند.

وی خواستار حضور گسترده آحاد مردم در راهپیمایی 13 آبان و روز دانش آموز شد و گفت: این بار نیز ملت فهیم ایران با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی 13 آبان مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان و استکبار خواهند زد.شعرخوانی و مدیحه سرایی از دیگر برنامه های این یادواره بود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها