دیدار با خانواده خلبانان شهید «ذاکر و جدی اردبیلی»

معاون اجرایی سپاه اردبیل به همراه جمعی از مسئولین سپاه استان با حضور در منزل شهیدان غفور جدی اردبیلی و ضیاءالدین ذاکر با خانواده این دو شهید بزرگوار دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۲۱۱۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳ - 03November 2016

دیدار با خانواده شهید خلبان ذاکر و خلبان جدی اردبیلیبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، سرهنگ پاسدار میر شفیع حسینی، معاون اجرایی سپاه اردبیل به همراه جمعی از مسئولین سپاه استان با حضور در منزل شهیدان غفور جدی اردبیلی و ضیاءالدین ذاکر با مادر، برادر و خانواده این شهیدان والامقام دفاع مقدس دیدار و گفت و گو کردند و از نزدیک در جریان مشکلات خانواده های ایشان قرار گرفتند.

معاون اجرایی سپاه استان در این دیدار با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری های خانواده معظم شهیدان گفت: خانواده شهداء فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

همچنین در این دیدار شمس الدین ذاکر برادر شهید خلبان ذاکر ضمن تقدیر و قدرانی از حضور مسئولین به بیان خاطراتی از سجایای اخلاقی و رشادت های برادر شهید خود پرداختند.

خاطر نشان می سازد ضیاءالدین ذاکر (شهریور ۱۳۲۰،اردبیل- ۶ آبان ۱۳۵۹،شهرستان سردشت) یکی از خلبانان هوانیروز ارتش ایران بود که در خلال یک عملیات نظامی درجنگ ایران و عراق، به شهادت رسید و غفور جدی اردبیلی در سال۱۳۲۴دراردبیل متولد گردید.

با شروع جنگ در حالی که سمت فرماندهی بازرسی و امنیت پرواز پایگاه ششم شکاری بوشهر را به عهده داشت فعالانه وارد صحنه نبرد شد و در جریان جنگ در تاریخ17/8/1359 در خاک عراق مورد پدافند نیروهای عراقی واقع شده و پس از طی ۵۰ کیلومتر در خاک ایران سقوط کرده و شربت شهادت نوشید.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار