سردار نقدی:

امروز هیچ‌کس حجتی ندارد تا دم از سازش با آمریکا بزند

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکایی‌ها هر ماه یک قانون جدید علیه مردم کشور ما تصویب کرده‌اند؛ این رفتار آن‌ها در مذاکرات بود؛ بنابراین امروز هیچ‌کس حجتی ندارد تا دم از سازش با آمریکا بزند.
کد خبر: ۲۱۱۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱ - 04November 2016

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرادر «محمدرضا نقدی» رییس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در رزمایش سراسری الی بیت‌المقدس که در خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: در ایستادگی، مقابله و مواجهه با ترور در دوران دفاع مقدس و امروز در صحنه دفاع از حرم اهل بیت (ع)، بسیجیان به میدان آمده اند و این عمل جوانان است که ثابت می‌کند دوران غربت اسلام و ولایت فقیه به پایان رسیده و اکنون دوره میدان‌داری حق و حقیقت است.

وی افزود: ما با خون‌های خود و همه هستی خود به میدان آمده‌ایم تا بگوییم دورانی که خرمشهر در تب و تاب حمایت یک گردان می‌سوخت و یا سوسنگرد که در تب و تاب یک گروهان برای شکستن محاصره می‌سوخت تمام شده چرا که امروز فقط در استان خوزستان 149 گردان از بسیجیان این استان آماده به میدان رفتنند، لذا دوره ضعف گذشته است.

سردار نقدی ادامه داد: این جوانانی که امرز در عرصه‌های مختلف فعالیت می کنند پیام‌شان به آمریکا این است که دیدید ایران را از شما گرفتیم، دیدید که صدام دست نشانده شما بود و یک میلیون نفر از مردم عراق را ذبح کرد از شما گرفتیم؛ دیدید سرزمین پاک لبنان را که اشغال کرده بودید از دست شما درآوردیم و فلسطین مظلوم که به سازش کشیده شده بود را بیدار کردیم و انتفاضه‌ای راه افتاد که در نتیجه آن سه بار پوزه رژیم سفاک صهیونیستی به خاک مالیده شد.

وی تصریح کرد: اکنون حشدالشعبی عراق، بسیجیان سوریه، حزب الله لبنان و انصارالله یمن پرچم «لا اله الا الله» را به اهتزاز در آورده اند و این نشان از این دارد که مردم بیدار شده‌اند و به زودی سایر ملل آزاده جهان نیز علیه استکبار می‌خیزند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: حر کت ملت ایران برای آزادگان جهان درس شد به نحوی که یکی پس از دیگری سنگرهای کلیدی از دست امریکا و هم پیمانانش خارج شده و این روند تا سقوط اسراییل و آمریکا ادامه خواهد یافت.

سردار نقدی در ادامه بیان کرد: ‌امروز آمریکایی که در 13 آبان 57 دستور کشتار دانش‌آموزان را صادر کرد در ضعف قرار دارد و ملت‌های بیدار مصمم هستند نفس‌های آخر آنها را بگیرند تا در امنیت و آرامش زندگی کنند چرا که تحقق آزادی و امنیت، پرهیز از وابستگی به مستکبران و ظالمان است.

وی تاکید کرد: آنهایی که نقشه کشیده‌اند که نسل ما را با ترفتدهای مختلف به دوران سلطه‌گری بازگردانند این آرزو را به گور می‌برند.

سردار نقدی عنوان کرد: ‌اگر آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها که تصور کرده‌اند می‌توانند بر مردم کشور سلطه یابند و نفت و گاز ما را چپاول کنند این خیال واهی را به گور خواهند برد.

وی گفت: آنهایی که زمزمه سازش در برابر استکبار می‌کنند یا نفوذی هستند یا دلدادگان به استکبار محسوب می‌شوند و بدانند مردم فریب آنها را نمی‌خورند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین درباره ماهیت آمریکا عنوان کرد:‌ مذاکرات هسته‌ای که بنا به فرمایش رهبرمعظم انقلاب نرمش قهرمانانه بود باعث شد ماهیت آمریکا برای همه ملت‌ها روشن شود؛ ما مذاکره کردیم اما بلافاصله آمریکایی‌ها دو میلیارد دلار از سرمایه‌های این کشور را سرقت کردند و 18 میلیارد در پرونده کرسنت برداشتند و به بهانه دیگر شش میلیارد دلار دیگر هم غارت کردند. علاو بر این هر ماه یک قانون جدید علیه مردم کشور ما تصویب کردند؛ این رفتار آمریکایی‌ها در مذاکرات بود؛ بنابراین امروز هیچ‌کس حجتی ندارد تا دم از سازش با آمریکا بزند.

وی در ادامه درباره آمادگی بسیج برای مقابله با تهدیدات فراروی کشور اظهار داشت: دو هزار گردان بیت المقدس، 15هزار گردان امام حسین(ع) و هزاران گردان عاشورا منتظر یک فرمان و دستور هستند تا همه دشمنان این ملت را به خاک ذلت بنشانند.

سردار نقدی با بیان اینکه دست‌های بلند مردم ایران می‌تواند آمریکا را در منطقه گوشمالی دهد، تاکید کرد: پیروزی های بزرگ از وحدت بوجود آمده است. لذا امروز ملت‌های دیگر با تاسی از این نتایج به صف مبارزه با استکبار پیوسته‌اند بر این اساس شاهدیم مجاهدان فی سبیل‌الله در منطقه با استکبار و ایادی آنها در حال مبازره هستند به همین علت باید این وحدت را عمق ببخشیم تا نوای تفرقه به تفرقه افکنان باز گردد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار