با طراحی جدید سایت عقیق؛

شهدای مدافع حرم میهمان نمایشگاه مطبوعات شدند

سایت عقیق در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با طراحی متفاوتی حضور یافت.
کد خبر: ۲۱۱۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴ - 05November 2016
کتاب «بابا مهدی» روایت شهید مدافع‌حرم رونمایی می‌شود

جواد شادانلو مسئول غرفه سایت عقیق در گفت‌و‌گو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس،به طراحی متفاوت غرفه در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: سایت عقیق در اولین حضورش در این نمایشگاه سعی کرد با طراحی متفاوت حضور یابد.
 
وی ادامه داد: طراحی سایت با موضوع مدافعان حرم ایده معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد بود که مورد استقبال سایت عقیق قرار گرفت.
 
شادانلو تصریح کرد: از آنجایی که قصد داشتیم این نمایشگاه رنگ و بوی شهدا بگیرد این طرح با موضوع مدافعان حرم برپا شد.
 
مسئول غرفه سایت عقیق در تشریح برنامه‌های اجرایی در این نمایشگاه، گفت: هر روز یکی از خانواده‌های شهید مدافع حرم میهمان ما خواهند بود و پس از گفت‌و‌گو از آن‌ها تقدیر به عمل می‌آید.
 
وی ادامه داد: ماحصل گفت‌و‌گو در سایت عقیق بارگذاری خواهد شد. همچنین علاقمندان می‌توانند در نشست‌های روزانه ما حضور داشته باشند.
 
شادانلو از رونمایی کتاب «بابا مهدی» خبر داد و بیان کرد: این کتاب روز پنج شنبه ساعت ۱۶ با حضور نویسنده و خانواده شهید در غرفه سایت عقیق رونمایی می‌شود.
 
مسئول غرفه سایت عقیق اظهار داشت: طرحی با نام هم عهدی با شهدا در نمایشگاه اجرا می‌شود که فرد متقاضی با پر کردن فرم هم عهدی با مدافعان حرم آن را امضا می کند. به این ترتیب در واقع یک رابطه معنوی بین این دو عزیز برقرار می‌شود.
 
وی در پایان گفت: برپایی یک نشست تخصصی در خصوص شهدای مدافع حرم و خاطره‌گویی با حضور جانبازان از دیگر برنامه‌های اجرایی سایت عقیق در دوران فعالیت نمایشگاه است.
 
انتهای پیام/131
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار