از فردا صورت می گیرد:

آغاز پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در زنجان

زنجان از فردا به مدت سه روز میزبان پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان منطقه‌ای غرب کشور خواهد بود.
کد خبر: ۲۱۱۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴ - 05November 2016

به گزارش دفاع پرس از زنجان، زنجان از فردا به مدت سه روز میزبان پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان منطقه‌ای غرب کشور خواهد بود که در مرحله 16 تیم حاضر از استان‌های آذربایجان‌شرقی و غربی، زنجان، قزوین، گیلان، کردستان و اردبیل به مدت سه روز با گزاره‌های تعیین شده با هم به مناظره خواهند پرداخت.

در این مرحله از رقابت‌ها، تیم‌های آذربایجان و امید از آذربایجان‌شرقی، کلوپن، انجمن علمی فلسفه، ترمه و تغزل، اندیشه و شهید چمران از زنجان، منادیان سلامت، اتاق آسمان و جدال احسن از قزوین، رهپویان نوین از گیلان، یاسا و سخن از کردستان، آرمان از اردبیل و ایران‌جوان به همراه سرو از آذربایجان‌غربی، تیم‌های حاضر در مرحله منطقه‌ای غرب کشور هستند که در زنجان به مناظره خواهند پرداخت.

در مرحله مقدماتی این رقابت هشت مسابقه برگزار خواهد شد که تیم‌های آذربایجان با کلوپن، انجمن علمی فلسفه با منادیان سلامت، ترمه و تغزل با رهپویان نوین، ایران‌جوان با اندیشه، سرو با یاسا، اتاق آسمان با شهید چمران، جدال احسن با امید و آرمان با سخن به مناظره می‌پردازند.

در پایان این مسابقات چهار تیم از این منطقه به مرحله نهایی راه می یابند. این مسابقات در چهار منطقه برگزار می‌شود که زنجان میزبان منطقه غرب، خراسان‌رضوی منطقه شرق، ایلام منطقه مرکزی و تهران میزبان منطقه تهران خواهد بود و از هر منطقه چهار تیم به فینال راه خواهند یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار