بسیج بهترین بستر برای ارائه خدمت به مردم است

فرمانده سپاه فجر فارس نقش بسیج را در عرصه‌های مختلف یادآور شد و گفت: بسیج بهترین بستر برای ارائه خدمات مادی، معنوی و فرهنگی به مردم است.
کد خبر: ۲۱۱۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲ - 05November 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، ۱۵ آبان در دیدار با محمد بذرافشان، مدیركل كمیته امداد فارس با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) مولود انقلاب اسلامی است، گفت: سپاه پاسداران و بسیج فارس همواره برای همکاری با کمیته امداد امام خمینی(ره) آمادگی کامل داشته و دارند.
 
 وی با تأکید بر اینکه بسیج بهترین بستر برای ارائه خدمات مادی، معنوی و فرهنگی به مردم است، افزود: هم‌افزایی و همکاری سپاه پاسداران و بسیج با سازمان‌های خدمت‌رسان به مردم به‌خصوص کمیته امداد امام خمینی(ره) باید در حد اعلا پیگیری شود.
 
غیاثی با اشاره به ظرفیت‌ها و فعالیت‌های بسیار خوب بسیج سازندگی در راستای محرومیت‌زدایی، گفت: ۶ دهستان محروم استان فارس با هدف ایجاد اشتغال پایدار به‌صورت کامل محرومیت‌زدایی می‌شوند، همچنین اردوهای جهادی بسیج نیز در نقاط مختلف فارس با هدف خدمت‌رسانی به محرومان برگزار می‌شوند.
 
فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه توجه به مسئله فرهنگ و لزوم کار فرهنگی در فرآیند یاری‌رسانی به محرومان بسیار مهم است، گفت: برگزاری اردوهای جهادی بسیج و توزیع بسته‌های کالاهای اساسی توسط سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی یک فرصت مناسب برای یاری محرومان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) است.  
 
منیع: ایکنا
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار