یادواره شهدای خلیل­ آباد برگزار شد

به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و به منظور ارج نهادن به مقام شامخ این عزیزان، یادواره 17 شهید محله سرمزده شهرستان خلیل ­آباد برگزار شد.
کد خبر: ۲۱۱۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳ - 06November 2016

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، یادواره 17 شهید محله سرمزده در محل حسینیه حسینی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مردم محله سرمزده و برخی از مسئولین شهرستان خلیل آباد همراه بود، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته شد و از خانواده ­های شهدای این محله تجلیل و قدردانی شد.

حجت الاسلام مهدی عابدی نماینده ولی فقیه در سپاه حمزه سید الشهدا، که سخنران این مراسم بود، اظهار داشت: اثر معنوی و فرهنگی یادواره شهدا، انتشار عطر و بوی فرهنگ شهادت در جامعه است.

وی با بیان اینکه شهید مصونیت به دنبال دارد، خاطر نشان کرد: عطر و بوی شهید می­ تواند فضای جامعه را عوض کند. اگر جامعه رنگ و بوی شهادت بگیرد بسیاری از دغدغه­ های عناصر دغدغه مند جامعه برطرف خواهد شد.

وی معرفی الگوهای برتر مخصوصاً شهیدان را عامل نجات از دام آثار سوء فضای مجازی دانست و اظهار کرد: گسترش فرهنگ شهادت در جامعه می­ تواند دغدغه خانواده ­ها را در خصوص گرایش فرزندان خود در دانشگاه ­ها، جامعه به سمت فضای مجازی که اثر تخریب دارد برطرف سازد.

عابدی در ادامه تصریح کرد: امروزه در سایه ترک امر به معروف و نهی از منکر، در سایه غفلت مسئولان و در سایه برنامه ­ریزی خیانت بار دشمنان وضعیت جامعه، شادی­های ما متناسب با یک جامعه شهید داده نیست.

وی با اشاره به توطئه­های دشمن در جنگ نرم اذعان کرد: دست­ های آلوده غرب و کارگاه­ های زیر زمینی تولید پوشاک به دنبال تولید لباس بی حیایی و از بین بردن حیا و عفاف و حجاب از جامعه هستند.

عابدی با بیان اینکه گسترش فرهنگ بی حیایی یکی از آثار سوء فضای مجازی است، تأکید کرد: یکی از عوامل مهم مبارزه با فرهنگ غرب گسترش معنویت است و در این زمینه آموزش و پرورش باید پیش قدم باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار