مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه خبر داد:

خدمات‌رسانی 2 موکب و 5 بقعه متبرکه در کرمانشاه به زائران اربعین حسینی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از خدمات‌رسانی 2 موکب و پنج بقعه متبرکه در این استان به زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: 2 نانوایی صلواتی در موکب‌های سیدالشهدا(ع) برای پذیرایی از زوار اربعین حسینی برپا شده است.
کد خبر: ۲۱۱۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶ - 06November 2016

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام آیت‌الله عباسیان از خدمات‌رسانی 2 موکب و پنج بقعه متبرکه در این استان به زائران اربعین حسینی خبر داد و اظهار داشت: خدمت‌رسانی در این دوره زمانی به زائران جزو اصلی‌ترین وظایف و تکالیف دستگاه‌های استانی، دارای اجر، پاداش معنوی و اخروی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه امامزاده احمد شهرستان سنقروکلیایی، امامزاده ابراهیم شهرستان کنگاور، امامزاده باقر بیستون، امامزاده ابراهیم طاق‌بستان و امامزاده حسن شهرستان اسلام‌آباد غرب بخش حمیل را پنج بقعه متبرکه آماده ارائه خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی معرفی کرد.

این مسؤول با بیان اینکه اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از محل نیات واقفین خیراندیش نسبت به ایجاد 2 موکب برای ارائه خدمت از لحاظ پذیرایی و اسکان به زوار اقدام کرده است، گفت: موکب شماره یک سیدالشهدا(ع) بعد از پلیس‌راه کرمانشاه به صحنه و شماره 2 بعد از پلیس‌راه کرمانشاه به اسلام‌آباد غرب از امروز آماده خدمات‌دهی به زوار هستند.

عباسیان افزود: موکب سیدالشهدا(ع) شماره یک خدمات پذیرایی به زوار را دارد و موکب شماره 2 علاوه بر پذیرایی امکان اسکان به ظرفیت 600 نفر را برای زوار فراهم کرده است.

وی همچنین از برپایی دو نانوایی صلواتی در موکب‌های سیدالشهدا(ع) کرمانشاه برای پذیرایی از زوار اربعین حسینی خبر داد و یادآور شد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده اداره غله‌، آرد مورد نیاز برای موکب‌ها را تامین می‌کند.

عباسیان متذکر شد:این نانوایی‌ها‌ی سیار در طی روز نان‌های پخته شده را به‌صورت صلواتی به زائران پیاده اربعین حسینی عرضه می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار