مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر:

خانواده شهدا نماد عشق، ایثار و فداکاری هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: خانواده شهدا نماد عشق، ایثار و فداکاری هستند و خدمت به خانواده معظم شهدا وظیفه مسئولان است.
کد خبر: ۲۱۱۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷ - 06November 2016
به گزارش دفاع پرس از بوشهر، نشست حجت الاسلام ابراهیم تشکری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با شهردار شهر بوشهر و با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد، معاون فرهنگی و امور اجتماعی، معاون تعاون و رییس اداره حراست برگزار شد.

حجت الاسلام ابراهیم تشکری در این نشست اظهار داشت: امنیت امروز کشور به واسطه خون شهدا حاصل شد از این‌ رو همه ما مدیون خون شهدای گران قدر و ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستیم.

وی افزود: اعتلای ارزش‌های بلند اسلامی و پاسداری از میراث گران‌بهای انقلاب، والاترین آرمان شهدا بود و مسئولین این اهداف را فراموش نکنند زیرا برای تلاش بیشتر در راه خدمت گزاری به مردم، نیازمند دعای خانواده شهدا هستیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با تاکید بر لزوم ترویج و اشاعه فرهنگ ناب ایثار و شهادت، خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران امروزه از مهمترین وظایف خادمان شهدا در بنیاد محسوب می شود.
 
وی خانواده شهدا را نماد عشق، ایثار و فداکاری دانست و تصریح کرد: خدمت به خانواده معظم شهدا وظیفه مسئولان است و مدیران باید با تمام وجود در راستای خدمت به ملت گام بردارند چرا که خانواده معزز شهدا و ایثارگران در پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثری داشتند و در دوران هشت سال دفاع مقدس ایثار و مقاومت کردند.
 
سپس مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر خواستار تخصیص اعتبار جهت نصب تمثال و تصاویر سرداران شهید و شهدای شاخص استان در بزرگ راه ها و خیابان های اصلی شهر بوشهر، تدوین و چاپ  3 جلد کتاب وصیت نامه شهدا، آماده سازی فونداسیون 6 عدد از بیلبوردهای بنیاد استان، افزایش زمین قطعه ایثارگران و ... شد.
 
در ادامه غلام علی میگلی نژاد شهردار شهر بوشهر گفت: عملکرد ما در جامعه باید به گونه ای باشد که شرمنده خانواده شهدا نباشیم.
 
وی با بیان این که ترویج فرهنگ شهادت مانع از فراموش کردن خانواده های شهدا می شود، اظهار داشت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آیینه تمام نمای ایثار و شجاعت هستند و خانواده های آن ها به عنوان الگو می توانند در جامعه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند.
 
لازم به ذکر است شهردار بوشهر در پایان قول هرگونه همکاری و مساعدت با بنیاد استان بوشهر در جهت ارائه خدمات هر چه بهتر به جامعه عزیز ایثارگری و همچنین تخصیص اعتبارات در زمینه های مورد درخواست بنیاد شهید و امور ایثارگران دادند.
 
لازم به یاد آوری است، غلام علی میگلی نژاد برادر شهید والامقام باقر میگلی نژاد است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار