امین‌زاده در گفت‌و‌گو با دفاع پرس:

تصویب قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران دستاوردی بزرگ است

دستیار رییس جمهور در امور حقوق شهروندی با بیان اینکه تصویب قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران یک دستاورد بزرگ است، گفت: در امر اجرای این قانون باید رصد کنیم تا خدمات به خوبی در اختیار ایثارگران قرار گیرد.
کد خبر: ۲۱۲۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱ - 07November 2016
تصویب قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران دستاوردی بزرگ است«الهام امین زاده» دستیار رییس جمهور در امور حقوق شهروندی ضمن حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ها در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مطالبات ایثارگران تا چه حدی تحقق یافته است، اظهار داشت: از آنجایی که ایثارگران و خانواده‌های آنها خدمات ارزنده‌ای به نظام جمهوری اسلامی داشتند رسیدن به حقوقشان در برنامه ششم را در دستور کار داشتیم. از این رو دائمی شدن قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران به تصویب رسید.

وی ادامه داد: تصویب قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران یک دستاورد بزرگ است. در امر اجرای این باید رصد کنیم تا خدمات به خوبی در اختیار ایثارگران قرار گیرد. برای اطمینان در اجرای طرح مطالعات میدانی خواهیم داشت.

امین زاده با اشاره به الزامات حقوقی در امر تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت: ۲۴ بند الزامات حقوقی و قانونی را تهیه کرده‌ایم. نسخه‌ای از راهکارهای حقوقی در اقتصاد مقاومتی را به خدمت معاون اول ریاست جمهوری و دفتر مقام معظم رهبری ارسال شد تا مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/ ۱۳۱
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار