تدبر در آیات یکی از راه‌های ارتباط با قرآن است

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان کرمانشاه گفت: تدبر در آیات یکی از راه‌های ارتباط با قرآن کریم است و در مراکز قرآنی در کنار پرداختن به رشته‌های حفظ و قرائت به تدبر نیز باید پرداخته شود.
کد خبر: ۲۱۲۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰ - 07November 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، پیمان سلیمی، مدیر عامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان کرمانشاه  با اشاره به اینکه که عمل به کلام الهی جامعه را از انحراف مصون نگاه می‌دارد، گفت: مفاهیم ناب قرآن مهم‌ترین عامل نگاه داشتن انسان در برابر هجمه‌ها است.
 
وی افزود: آنان که در مسیر قرآن قدم برمی‌دارند و در این راه تلاش می‌کنند باید بر ضرورت ترویج مفاهیم ناب قرآنی در جامعه تأکید کنند.
 
سلیمی اظهار کرد: اگر مبانی قرآن در همه بخش‌ها نهادینه شود بسیاری از مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی کاهش می‌یابد.
 
مدیر عامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان کرمانشاه تصریح کرد: ورود قرآن و مفاهیم متعالی آن به زندگی باعث ایجاد انگیزه در جامعه می‌شود.
 
وی افزود: دوری از مفاهیم قرآنی جامعه را در مسیر انحراف و تباهی قرار می‌دهد و متأسفانه بشر امروز از این مفاهیم متعالی دور مانده است.
 
سلیمی گفت: تدبر در کلام الهی انسان را در مسیر حقیقت و سعادت قرار می‌دهد.
مدیر عامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان کرمانشاه اظهار کرد: یکی از راه‌هایی که می‌توان به ارتباط بین آیات پی‌برد تدبر در قرآن است.
 
وی اظهار کرد: موسسات قرآنی که به حفظ و قرائت قرآن می‌پردازند باید در کنار این فعالیت‌ها به موضوع تدبر در قرآن بیشتر توجه کنند.
 
سلیمی تصریح کرد: درک مفاهیم موجود در قرآن و عمل به آن اهمیت بسیاری دارد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار