فرمانده سپاه استان قم:

اعتماد امام به جوانان باعث پیروزی انقلاب و دفاع مقدس شد

فرمانده سپاه استان قم گفت: امام خمینی(ره) با اعتماد به نیروی عظیم جوانان، انقلاب و دفاع مقدس را در مسیر پیشرفت و پیروزی قرار داد.
کد خبر: ۲۱۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵ - 09June 2014

اعتماد امام به جوانان باعث پیروزی انقلاب و دفاع مقدس شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، سردار «مهدی مهدوی نژاد» فرمانده سپاه علیبنابیطالب(ع) استان قم در جمع خبرنگاران با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، برخی از ویژگیهای جوان مومن و انقلابی را بر شمرد و اظهار داشت: قطعا ظرفیت جوان بر کسی پوشیده نیست و کسانی که داعیه خدمت به مردم را دارند از این ظرفیت بزرگ مردمی در جهت نیل به اهداف خدمت رسانی به خوبی استفاده میکنند.

وی مهمترین و اثر گذارترین قشر جامعه را جوانان دانست و افزود: جوانان موتور محرک تمام حرکتهای پیش رو در جامعه هستند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در ادامه با اشاره به نقش جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی عنوان نمود: امام راحل(ره) علیرغم کهولت سن شریف خود، در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی و تثبت آن نیروی عظیم جوانان را محور کار و مورد اعتماد خود قرار داده بود.

وی همچنین نقش تاثیرگذار جوانان در دفاع مقدس را یادآور شد و ابراز داشت: حضرت امام(ره) در این دوران نیز با تکیه و اعتماد بر جوانان توانست گامهای بلندی در جهت اعتلای اسلام و نابودی دشمن و استکبار جهانی بردارد.

سردار مهدوی نژاد با بیان این نکته که امروز هم رهبری بزرگوار انقلاب تمام تاکیدشان بر توجه به جوانان است، گفت: جوانان ما بهره گیری از نیرو، انگیزه و نشاط جوانی و با سرلوحه قرار دادن رهنمودهای رهبری در موضوع جهش علمی، در این عرصه و در عرصههای دیگر تا نیل به قلههای پیشرفت خوش درخشیدند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در تلاشند به خیال باطل خود این موفقیتها را از جوانان ما بگیرند و سد راه پیشرفت آنان شوند، افزود: جوانان سرشار از انرژی و لحظههای ناب معنویت هستند و کشوری موفق است که با تکیه و اعتماد بر این نسل تاثیرگذار در مقابل دشمنان بایستد و مسیر تعالی را به سرعت طی کند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در پایان با اشاره به اهمیت تفکر بسیج در رشد و تعالی جوانان ابراز داشت: تفکر ارزشی بسیج برگرفته از آموزههای دین، قرآن و اهل بیت(ع) و فرهنگ ایثار و شهادت است و ظرفیتهای بالایی را برای رشد جوانان و حرکت به سمت قلههای مد نظر ولایت و شهدا ایجاد مینماید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار