به همت دوچرخه سوار ایرانی:

حمل پرچم مزین به تصاویر شهدای دفاع مقدس به کربلا

روح‌الله بصیری‌نیا، دوچرخه‌سوار حامل پرچم مزین به تصاویر 62 شهید کشور که عازم کربلای معلی است با استاندار و مدیر کل حفظ آثار زنجان دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۲۱۲۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴ - 11November 2016

به گزارش دفاع پرس از زنجان، استاندار زنجان اسدالله درویش امیری در دیدار دوچرخه سوار حامل پرچم شهدا، تلاش این ورزشکار ایرانی را شایسته تقدیر خواند و گفت: همت والای این دوچرخه سوار نشان دهنده عشق و علاقه به ائمه اطهار‌(ع) و ارج نهادن به مقام شهداست.

بصیری نیا هدف از سفر فرهنگی - ورزشی خود را زنده نگه‌ داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: سفرم را با حمل پیام 'مقاومت، ایثار، شهامت و شهادت' آغاز کرده‌ام.

وی در معرفی خود اظهار‌کرد: ‌90 ‌درصد ایران را رکاب زده ام و عضو کمیته ایرانگردی و جهانگردی فدراسیون دوچرخه سواری بوده ام و هم‌اکنون چندین سال است که در حال سفر به سراسر ایران هستم.

این دوچرخه‌سوار سفر خود را از محل سکونت خود، یعنی شهریار آغاز و پس از گذشتن از استان های قم، مرکزی، زنجان، لرستان، ایلام به مرز مهران رفته و مسیر نجف، کربلا، کاظمین را با پای پیاده می پیماید تا پرچم حامل تصاویر شهدا را به حرم ابا عبدالله الحسین(ع) برساند.

روح الله بصیری‌نیا متولد سال 1359 در گیلان غرب است و حدود 14 سال است در رشته دوچرخه‌سواری فعالیت می‌کند.

گفتنی است این دوچرخه سوار قبل از حرکت از زنجان با مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان نیز دیدار کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار