فرمانده لشکر عملیاتی 84 در دوران دفاع مقدس تاکید کرد؛

ضرورت بازتعریف خبرنگاری جنگ/ تمامی مکتوبات جنگ در ارتش حفظ شده است

فرمانده لشکر عملیاتی 84 ارتش در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه تمامی مکتوبات جنگ در ارتش حفظ شده است، گفت: نیازمند بازتعریف مفهوم «خبرنگاری جنگ» هستیم.
کد خبر: ۲۱۲۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴ - 09November 2016
ضرورت بازتعریف خبرنگاری جنگ/ تمامی مکتوبات جنگ در ارتش حفظ شده استامیر صادقی گویا از پیشکسوتان دفاع مقدس با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها به خبرنگار دفاع پرس اظهار داشت: تمامی مکتوبات جنگ در ارتش حفظ شده است، که برخی از این‌ها به صورت کتاب درآمده و در اختیار همگان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تعدادی دیگر از مکتوبات هنوز در اختیار ارتش قرار دارد، که اگر این مکتوبات نیز مرحله انتشار برسد، می‌تواند چراغ راهی برای جوانان این مرز و بوم باشد.

فرمانده لشکر عملیاتی 84 در ادامه با اشاره به چگونگی ثبت وقایع جنگ در «جنگ جهانی دوم» اظهار داشت: در کنار سربازان همیشه خبرنگاری وجود داشت که ثانیه به ثانیه جنگ را با لحاظ کردن تمام موارد حرفه‌ای ثبت و ضبط می‌کرد؛ اما متاسفانه این مورد در جنگ ما و پس از آن بسیار ضعیف بوده و بر همین اساس ضروری است که بازتعریفی در مورد خبرنگاری جنگ داشته باشیم، تا از طریق پرورش نیروهای زبده، جانفشانی‌های صورت گرفته برای حفظ ایران و اسلام برای آیندگان ثبت شود.

انتهای پیام/ 311

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار