برجام تعهد کلی آمریکایی هاست

عضو شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با اشاره به انتخابات آمریکا گفت: انتخاب ترامپ شاید در روابط میان ایران و آمریکا تاثیرگذار باشد زیرا ترامپ برخلاف شعارهای تند پوپولیستی و انتخاباتی شخصیتی است که داد و ستد را می فهمد.
کد خبر: ۲۱۲۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸ - 09November 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، محسن مهرعلیزاده درباره انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده و تاثیر آن بر مناسبات میان ایران و آمریکا گفت: ایران کشور بزرگی است و تحت تاثیر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار نمی‌گیرد. عزم و اراده خودش را دارد و تنها نکته قابل توجه میان دو کشور مسئله برجام است.
 
وی در ادامه با اشاره به اظهارات ترامپ مبنی بر نقض برجام گفت: برجام تعهد کلی نظام آمریکاست و طبق آمار رئیس جمهور تنها در 20 درصد تصمیم‌سازیها تاثیرگذار است و به نظر من انتخاب ترامپ ممکن است تاثیر مثبت هم در روابط بگذارد زیرا ترامپ برخلاف آنچه که در شعارهای تند پوپولیستی و انتخاباتی خودش بیان می‌کرد شخصیتی است که بیزینس و داد و ستد را خوب می‌فهمد و منفعتهای کشورش را در می‌یابد.
 
مهرعلیزاده افزود: اگر نقضی از سوی دولت آمریکا صورت بگیرد ما هم کار خود را بلدیم و اقدام متقابل انجام خواهیم داد.
 
عضو شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با اشاره به تغییرات اخیر در کابینه دولت یازدهم تصریح کرد: طبق گفته رئیس جمهور برای تغییر هیچ وقت دیر یا زود نیست تغییر در هر حوزه و هر زمانی که متوجه ایراد است می‌تواند در جهت برطرف شدن مشکلات مثمر ثمر باشد.
 
عضو شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان درباره فضای این شورا گفت: فضای خوبی بر شورا حاکم است چند حزب نظرات متفاوتی داشتند اما اکنون مشارکت همه احزاب فراهم شده است و همگی به جنس کار شورا که ایجاد هماهنگی  و آسیب‌شناسی است مشغول می‌باشند.
 
منبع:ایسنا
نظر شما
پربیننده ها