نماینده ولی‌فقیه در قرارگاه ثارالله تهران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

ضرورت تبیین مبارزه با «تروریسم» در نماز جمعه/ با رسانه‌ منعکس کننده سخنان فتنه‌گر 88 برخورد شود

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به انعکاس سخنان یکی از محکومان فتنه 88 در خصوص بی‌حرمتی به مدافعان حرم، گفت: یکی از رسانه‌ها سخنان فرد محکوم فتنه 88 مبنی بر اشتباه بودن حضور رزمندگان ما در عراق و سوریه را منعکس کرد که باید با این رسانه برخورد شود.
کد خبر: ۲۱۲۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹ - 11November 2016

با رسانه‌ منعکس کننده سخنان فتنه‌گر 88 برخورد شود«حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده» معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و نماینده ولی‌فقیه در قرارگاه ثارالله تهران با حضور در بیست‌ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس با بیان اینکه در سطح کشور قریب به 900 تریبون نماز جمعه وجود دارد، اظهار داشت: تریبون‌های نماز جمعه خود به منزله یک رسانه عظیم و تاثیرگذار است که موضوعات ارزشی و آرمانی را مورد حمایت قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: از آنجایی که برخی از کج‌اندیشان در پی بی‌ارزش نشان دادن هدف مدافعان حرم و خالی کردن دل خانواده شهدا هستند، بحث تبیین مباحث مربوط به مدافعان حرم را در دستور کار قرار دادیم. رسالت ما اقتضا می‌کند تا ضرورت مبارزه همه جانبه با جریان تروریست در منطقه به‌ویژه داعش را از طریق تریبون نماز جمعه تبیین کنیم.

حجت الاسلام علیزاده با انتشار سخنان یکی از محکومان فتنه 88 درخصوص جنگ با تروریست توسط یکی از رسانه‌های ملی همزمان با دیدار خانواده‌های شهدا مدافع حرم با مقام معظم رهبری، بیان داشت: برخی جریان‌های سیاسی و حتی وابسته به بخش‌هایی از دولت، با یکی از محکومان فتنه 88 در ارتباط هستند و گاهی سخنانش در رسانه‌ها نیز منعکس می‌شود. چندی پیش مطلبی از این فرد در یک رسانه ملی مبنی بر اشتباه بودن حضور رزمندگان ما در عراق و سوریه منعکس شد. وی شهدای مدافعان حرم را کشته شدگان نامیده بود.

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه تصریح کرد: از این فرد توقع نداریم که غیر از این حرف‌ها را بزند؛ اما از رسانه‌هایی که به پشتوانه بیت‌المال فعالیت می‌کنند، انتظار چنین حمایت‌هایی را از این فتنه‌گر نداریم. از رسانه‌های وابسته به شیعه انگلیسی و وابسته به داعش چنین بی‌حرمتی‌هایی به مدافعان حرم دور از انتظار نیست؛ اما فردی که مدعی فهم سیاسی است و داخل کشور چنین حرف‌هایی را می‌زند، نمک به زخم خانواده‌های شهدای مدافع حرم و ملت ایران می‌زند.

نماینده ولی‌فقیه در قرارگاه ثارالله تهران تاکید کرد: هر زمان در کشورهای اسلامی شعله جنگ برپا باشد ما ناراحت و نگران هستیم. ما به دنبال امنیت برای تمام کشورهای اسلامی و دنیا هستیم.

وی خاطرنشان ساخت: از آنجایی که یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما امروز جنگ با جریان تروریسم در منطقه است و موضوعی در دستور کار نظام قرار می‌گیرد، به عقیده من هر سخنی که بخواهد تخطئه به این موضوع وارد کند، باید با آن برخورد شود. به خصوص اگر انعکاس دهنده این موضوعات یک رسانه ملی باشد.

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به وظایف ائمه جمعه در خصوص پاسخگویی به شبهات، گفت: وظیفه ائمه جمعه پاسخگویی به شبهات در میان اذهان جامعه و دفاع از آرمان‌های انقلابی است.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار