دیدار دختر و داماد امام موسی صدر با معاون ظریف+ عکس

حورا صدر مدیر موسسه امام موسی صدر در تهران به همراه مهدی فیروزان و تعدادی از اعضای موسسه، با معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۲۱۲۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶ - 10November 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس روز گذشته تعدادی از اعضای خانواده امام موسی صدر با معاون عربی و آفریقایی وزارت خارجه در محل این وزارتخانه دیدار و گفت وگو کردند.

در ابتدای این دیدار حورا صدر و مهدی فیروزان درباره وضعیت پرونده پیگیری و مشکلات و موانع آن توضیحاتی دادند و روند کار را نامطلوب خواندند.

حورا صدر با اشاره به اینکه از ابتدای این اتفاق فرصت‌های مناسب متعددی فراهم بوده که از دست رفته است، گفت: شرایط امروز لیبی و آشفتگی سیاسی آن نباید دلیل و بهانه‌ای برای مسکوت ماندن پیگیری باشد. بلکه باید در هر شرایطی راهی برای پیش بردن مؤثر پیگیری پیدا کرده و به تمام راه‌های ممکن فکر کرد.

وی افزود: موضع رسمی دولت ایران در این موضوع مهم و تاثیرگذار است و تلاش‌های خانواده و کمیته پیگیری لبنان را تقویت می کند.

معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه نیز با اشاره به علاقه قلبی خود به امام موسی صدر گفت: اهتمام نسبت به پیگیری این موضوع یک وظیفه قانونی و مسئولیت شرعی و اخلاقی است و وزارت امور خارجه به مسئولیت خود در این زمینه عمل خواهد کرد.

جابری انصاری افزود: امام موسی صدر بعنوان میهمان رسمی وارد لیبی شده و تا هنگامی که دلایل و شواهد قطعی اثبات کننده وضعیت جدیدی وجود نداشته باشد، تاکید بر زنده بودن ایشان امری طبیعی است.
 
دیدار دختر و داماد امام موسی صدر با معاون ظریف+ عکس 
 
حسین جابری انصاری در صفحه اینستاگرام خود در مورد این دیدار و اندیشه‌های امام موسی صدر نوشت:

با بانو حورا صدر و مهندس مهدی فیروزان دختر و داماد عزیز آفتاب تابان مدرسه اسلام و تشیع حضرت امام موسی صدر، چهارشنبه 19 آبان نود و پنج، دفتر معاون عربی و آفریقایی وزا رت خارجه. امروز توفیق این را داشتم که در خدمت مسئولان موسسه امام موسی صدر در ایران باشم و ساعتی درباره امام موسی صدر و پیگیری های ضروری پرونده ایشان بگویم و بشنوم.
از خدا خواهیم توفیق عمل.

به بهانه این دیدار فرازی از دیدگاه‌های بلند امام صدر درباره آزادی، یکی از دو گمگشته همیشگی انسان در کنار عدالت را تقدیم همراهان همیشگی این صفحه می‌کنم: آزادی برترین ساز و کار فعال کردن همه توانایی‌ها و ظرفیت‌های انسانی است. هیچ کس نمی تواند در جامعه محروم از آزادی خدمت کند، توانایی هایش را پویا و موهبت‌های الهی را بالنده سازد. آزادی یعنی به ‏رسمیت شناختن کرامت انسان و خوش‏ گمانی نسبت به انسان؛ حال آنکه نبود آزادی یعنی بدگمانی نسبت به انسان و کاستن از کرامت او. کسی می ‏تواند آزادی را محدود کند که به فطرت انسانی کافر باشد. فطرتی که قرآن می ‏فرماید: «فِطْرَت اللَّهِ الَّتی فَطَرَ النّاسَ عَلَیها» فطرتی که پیامبر باطنی و درونی انسان است. 
 
منبع: ابنا
نظر شما
پربیننده ها