سردار کاظمی:

جوانی فرصتی تکرار نشدنی و بزرگترین سرمایه برای انسان است

جانشین فرمانده حفاظت سپاه، جوانی را بزرگترین سرمایه انسان دانست و گفت: حیف است که این سرمایه ارزشمند و تکرار نشدنی با گناه و معصیت بر باد برود.
کد خبر: ۲۱۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۴ - 10June 2014

جوانی فرصتی تکرار نشدنی و بزرگترین سرمایه برای انسان است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار «محمدحسین کاظمی» جانشین فرمانده حفاظت سپاه، در مراسم گرامیداشت سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان که با حضور سربازان وظیفه این سپاه برگزار شد، با تشریح و تبیین سیره اخلاقی آن حضرت گفت: انتخاب این روز به عنوان روز جوان یکی از بهترین مناسبتهای سال است؛ زیرا این روز فرصت مناسبی است برای تأمل و تفکر در آنچه که هستیم و در آنچه که باید بشویم.

وی افزود: جوانی که در عبادت کوشا باشد مایه فخر خداوند بر ملائکه است؛ لذا از این فرصت برای طاعت و عبادت به درگاه خداوند استفاده کنید.

سردار کاظمی با اشاره به طاعت و عبادت خالصانه و خاشعانه جوانان حاضر در جبهههای حق علیه باطل، آنها را الگوی مناسبی برای جوانان این زمانه دانست و بیان کرد: دشمنان برای انحراف جوانان جامعه ما دامهای فراوانی را پیشبینی و راهکارهای مختلفی را در پیش گرفته و می­گیرند و از ابزارهای گوناگونی شامل اینترنت، ماهواره، نرمافزارهای تلفن همراه و... برای رسیدن به اهداف پلیدشان استفاده می­کنند؛ به همین خاطر هوشیاری جوانان ما عامل مهمی برای مقابله با این دسیسههای شیطانی دشمنان است.

وی در ادامه با ذکر مصادیقی از جوانان موفق و افرادی که در زندگی مایه افتخار و سربلندی بوده­اند، یکی از مهمترین عوامل موفقیت و پیشرفت آنها را احترام به والدین بیان و اظهار کرد: جوانی که حضرت علی اکبر(ع) را الگوی خود می­داند باید در جهت ارتقای سطح معرفت و خودسازی بکوشد و با رعایت سفارشات ائمه(ع) مبنی بر احترام و بزرگداشت مقام والدین نهایت تلاش خود را در جهت کسب رضایتمندی آنها بکار گیرد؛ چرا که رضایت والدین نقش مهمی در پیشرفت انسان داشته و ثمرات اخروی و دنیوی زیادی در پی دارد.

گفتنی است، در این مراسم از سربازان نمونه این سپاه تجلیل به عمل آمد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار