سردار مقیمی در گفت و گو با دفاع پرس مطرح کرد؛

ارتقای دانش نیروی انسانی در دستور کار پلیس آگاهی

رییس پلیس آگاهی کشور با بیان اینکه پلیس آگاهی برنامه های ویژه ای برای ارتقای دانش نیروها برگزار می کند، گفت: این نیرو فرد محور بوده و افراد نیازمند هوش، ذکاوت و دانش روز هستند.
کد خبر: ۲۱۲۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ - 11November 2016
ارتقای دانش نیروی انسانی در دستور کار پلیس آگاهیسردار «محمدرضا مقیمی» رییس پلیس آگاهی کشور ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس اظهار داشت: در پلیس آگاهی غیر از کارهای تیمی که انجام می شود توجه به فرد نیز یکی از ضروریات است، چرا که این نیرو فرد محور بوده و برای کسب توفیق در این زمینه با هوش و ذکاوت و سطح دانش افراد ارتباط مستقیم دارد.

وی افزود: لذا بیش از هر چیزی مسئله آموزش هست که از اهمیت قابل توجهی برخوردار است و پلیس آگاهی برنامه های ویژه ای برای ارتقای دانش نیروها برگزار می کند.

سردار مقیمی با بیان اینکه مباحث اعتقادی و علمی بعنوان موضوعات اساسی مورد توجه این سازمان قرار دارد، گفت: یکی از بحث هایی که ما در پلیس آگاهی پیگیری می کنیم بحث استاد و شاگردی است و هرکسی که در آگاهی می خواهد به ورطه استادی برسد باید در ابتدا شاگرد خوبی باشد و قاعدتا از طریق اساتید انتقال تجربیات بهتر انجام می شود.

وی ادامه داد: هرساله جهت ارتقای دانش کارآگاهان آزمون هایی را در سطح کارکنان برگزار می کنیم. در پلیس آگاهی جدای از ارتقای درجه سازمانی، ارتقای کارآگاهی هم داریم که جدای از سنوات خدمتش است و به تعداد پرونده‌ها، هوش و استعداد و نقشی که در کشف پرونده دارد، فرد جایگاه می گیرد.

رییس پلیس آگاهی کشور با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی مختلف جهت ارتقای سطح کیفی کارآگاهان ناجا اظهار داشت: در همه نشست ها و کنفرانس های بین المللی و آموزش های روز دنیا کارکنانمان حضور دارند و در بسیاری از نشست ها ما حرفی برای گفتن داریم و توانسته ایم در سطح دنیا خود را ثابت کنیم.
 
انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها