مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری:

اختتامیه جشنواره شعر دفاع مقدس در شهرکرد برگزار شد/ رونمایی از سردیس شهید اسکندری

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری اختتامیه ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس و تجلیل از برگزدیگان این جشنواره در شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۲۱۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵ - 11June 2014

اختتامیه جشنواره شعر دفاع مقدس در شهرکرد برگزار شد/ رونمایی از سردیس شهید اسکندری

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از شهرکرد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری هدف از برگزاری ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس را ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت بیان کرد.

سرهنگ عباسی با اشاره به ارسال چهارصد و هجده اثر به دبیرخانه این جشنواره در استان چهارمحال و بختیاری افزود: این جشنواره در رده سنی جوان در چهار بخش شعر دفاع مقدس، شعر دفاع مقدس و مقاومت ملل، شعر دفاع مقدس و بهره گیری از مضامین عاشورایی و شعر دفاع مقدس و کودک و نوجوان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس از 20 برگزیده در چهار بخش یاد شده تجلیل شد، خاطرنشان کرد: این چهار برگزیده به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری گفت: در بخش شعر دفاع مقدس این جشنواره «الهام جهانبازی» و «محمود صالحی» به ترتیب مقام اول و دوم و «کبری موسوی» و «فرزانه میرزا خانی» به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

سرهنگ عباسی تصریح کرد: حامد کریمی، جواد محمدی و بهزاد چهار تنگی در بخش شعر دفاع مقدس و مقاومت ملل، فاطمه دهقانیان، مژده رهنما و مرجان بیگی فر در بخش شعر دفاع مقدس و بهره گیری از مضامین عاشورایی به ترتیب در هر بخش مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی افزود: در بخش شعر دفاع مقدس و کودک و نوجوان به ترتیب اشعار خانمها «هایده جعفریان»، «معصومه مهری» و «اکرم میرزاخانی» اول تا سوم شدند.

خاطرنشان میسازد در پایان ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری و بیش از 300 نفر از شاعران استان و سردیس شهید «صفدر اسکندری» جوان ترین شهید استان در عملیات بیت المقدس رونمایی شد.

همچنین از کتاب دکتر حافظ حاتمی با عنوان «یاران دبستانی» با موضوع پرداختن به زندگی نامهها، دلنوشتهها و خاطرات 5 شهید روستان لندی و معرفی این روستا در سالن مهر اداره کل فرهنگ و ارشاد استان چهارمحال و بختیاری رونمایی شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار