فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد؛

اعزام تیم‌های گشت پلیس زنجان به ایلام برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اعزام تیم‌های گشت پلیس به ایلام برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: این افراد به عنوان خادم امام حسین (ع) انجام وظیفه خواهند کرد.
کد خبر: ۲۱۲۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴ - 14November 2016

به گزارش دفاع پرس از زنجان، سرهنگ علی آزادی اظهار داشت: امنیت بستر تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در استان زنجان در زمینه امنیت افزود: در سه ماهه گذشته در استان با دستگیری 230 قاچاقچی انواع کالاهای قاچاق به ارزش 152 میلیارد ریال کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی افزود: نیروی انتظامی در این زمینه اقدامات مقابله‌ای انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف مقابله با قاچاق در استان بیان کرد: در همین راستا بیش از 130 دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان و تلاش مضاعف کارکنان مقادیر کشف کالاهای قاچاق در استان تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز مصداق بارز اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است.

وی با توصیه به شهروندان در زمینه حمایت از تولیدات داخلی گفت: شهروندان می‎توانند هرگونه تخلف در این بخش را به شماره فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی استان زنجان در ادامه از اعزام تیم‌های گشت پلیس به ایلام برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: این افراد به عنوان خادم امام حسین (ع) انجام وظیفه خواهند کرد.

وی با اشاره به آمادگی نیروی انتظامی استان زنجان در زمینه همکاری برای تامین امنیت زائران افزود: تیم‌های اعزام شده در قالب تیم‌های انتظامی، راهور و پلیس راه انجام وظیفه خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار