کیانوش گلزار راغب:

هرجنگی که جنبه دفاعی به خود می‌گیرد ارزشمند می‌شود

یک نویسنده دفاع مقدس گفت: جنگ فی‌الذاته چیز خوبی نیست و ما هرگز وارد عرصه تهاجم نشدیم و همواره دفاع کردیم و هرجنگی که جنبه دفاعی به خود می‌گیرد ارزشمند می‌شود.
کد خبر: ۲۱۳۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷ - 14November 2016
هرجنگی که جنبه دفاعی به خود می‌گیرد ارزشمند می‌شودبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، کیانوش گلزار راغب آزاده و نویسنده با حضور در برنامه «شابک» در خصوص ماهیت جنگ و دفاع گفت: جنگ فی الذاته چیز خوبی نیست و ما هرگز وارد عرصه تهاجم نشدیم و همواره دفاع کردیم و هرجنگی که جنبه دفاعی به خود می‌گیرد ارزشمند می‌شود و همه وظیفه دارند از جان و مال و کیان و دین خود دفاع کنند.

وی ادامه داد: من در زمان جنگ 16 ساله بودم و همراه با هم‌نسلان خودم شور انقلابی داشتیم و می‌خواستیم به کشورمان ادای دینی کرده باشیم و بر اساس پیام حضرت امام(ره) به جبهه رفتیم و تکلیف خود را بجا آوریم.

گلزار راغب با اشاه به کتاب‌های شاخص حوزه دفاع مقدس خاطرنشان کرد: به کتاب «پایی که جا ماند» بسیار علاقه‌مندم و کتاب «فرنگیس» هم کتاب بسیار خوبی است. در کل کتاب‌های بسیار خوبی در حوزه دفاع مقدس منتشر شده است که کتاب «پایی که جا ماند»، «دختر شینا» و «من زنده ام» و «نورالدین پسر ایران» از شاخص‌ترین‌ها هستند که توصیه می‌کنم همه مردم آنها را مطالعه کنند. امیدوارم هر ایرانی در هر لحظه یک کتاب در دست داشته باشد و مشغول خواندن آن باشد.

معرفی و متن خوانی کتاب «عیش و معاش» به قلم امیرحسین بانکی پور فرد از دیگر بخش‌های برنامه شابک بود.
 
منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار