در پیام های جداگانه؛

«ولایتی» و «جلالی» شهادت «محسن خزائی» خبرنگار صدا و سیما را تسلیت گفتند

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در پیام‌های جداگانه، شهادت «محسن خزائی» خبرنگار صدا و سیما در «حلب» سوریه را به جامعه رسانه‌ای کشور و خانواده او تبریک و تسلیت گفتند.
کد خبر: ۲۱۳۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴ - 14November 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، در پیام علی اکبر ولایتی آمده است: « شهادت خبرنگار غیور کشورمان شهید «محسن خزائی» برگ زرین دیگری بود بر شجاعت و ایمان مدافعان حرم و پیام رسانان عرصه مقاومت و ایستادگی که با رشادت ها و ایمان خود به حقانیت جبهه مقاومت، با علم و ایمان به این عرصه پای در مسیر ایثار نهادند و افتخارآفرین عظمت و عزت اسلام و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گردیدند».

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در این پیام می افزاید: «اینجانب شهادت محسن خزائی خبرنگار متعهد، مومن، مخلص والامقام را به مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خانواده ، همسر و فرزندان ایشان ، همکاران آن شهید در سازمان صدا و سیما و اصحاب رسانه تبریک و تسلیت عرض نموده برای ایشان غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزومندم».

** پیام تسلیت رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی

«کاظم جلالی» رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی طی پیامی عروج آسمانی محسن خزایی، خبرنگار متعهد و پرتلاش صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت وافزود: «شهادت این خبرنگار پرتلاش باردیگر مهر تاییدی بر قداست قلم و مصائب مسیر خبرنگاری است».

در پیام جلالی آمده است: « اینجانب با نهایت تاثر، عروج آسمانی محسن خزایی عزیز خبرنگار پرتلاش عرصه خبر و رسانه را به رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، خانواده ، همسر و فرزندان ایشان ، همکاران آن شهید در سازمان صدا و سیما و اصحاب رسانه و جامعه خبرنگاری تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه ایزدمنان برای این شهید معظم رحمت و غفران واسعه الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان و برای خانواده و بازماندگان، صبری عظیم و اجری جزیل، مسئلت دارم».

محسن خزایی خبرنگار صدا و سیما که روز شنبه به منظور پوشش خبری نبرد علیه تروریست های تکفیری در حلب سوریه حضور داشت، بر اثر اصابت ترکش خمپاره به فیض شهادت نائل آمد.

منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها