گردان‌های قسام:

توانایی مقاومت پس از نبرد حجاره السجیل افزایش یافته است

شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در بیانیه ای گفت: پس از گذشت ۴ سال از نبرد «حجاره السجیل»، مقاومت فلسطین مراحل زیادی را پشت سر گذاشته و بر توان و قدرت خود در تمامی زمینه‌ها افزوده است.
کد خبر: ۲۱۳۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ - 15November 2016
توانایی مقاومت پس از نبرد حجاره السجیل افزایش یافته استبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، گردانهای قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس روز دوشنبه در بیانیه‌ای مطبوعاتی تصریح کرد که مقاومت 2 سال پس از نبرد «حجاره السجیل» دلاوری مثال زدنی در نبرد «العصف الماکول» از خود به نمایش گذاشت و همچنان بر وعده خود تا پیروزی و آزادسازی سرزمین فلسطین ثابت و پایبند خواهد ماند.

قسام اشاره کرد که فرماندهان شجاع و نترس مقاومت که تصمیم به ورود به جنگ «حجاره السجیل» با دشمن صهیونیستی گرفته و صفحه جدیدی از تاریخ نبرد با دشمن صهیونیستی را گشودند، قادر هستند تا نبرد با دشمن را با عزم و اراده‌ای راسخ و قوی مدیریت کنند و همچنان در تلاش برای تحقق آمال و آرزوهای این ملت در تمامی مراحل و عرصه ها خواهند بود.

گردان‌های شهید عزالدین قسام ضمن فرستادن سلام و درود به روح شهید احمد جعبری از سرداران این گردان‌ها و مهندس نبرد آزادی اسرا که قبل و بعد از شهادت دشمن صهیونیستی را به زانو درآورد، از تمامی شهدای فلسطینی که در پیروزی این ملت و کسب دستاوردهای ارزشمند برای آن سهیم بودند، تمجید کرد.

قسام در پایان بیانیه خود افزود که سلام و ورود به ملتی که با خون پاک فرزندانش و مبارزات دلاورانه مجاهدانش راه آزادی را ترسیم می کند، همچنین به جوانان انقلابی کرانه باختری و دلاورمردان غزه و تمامی فلسطینیانی که در خارج از این سرزمین صبر و بردباری پیشه می‌کنند و تمامی اسرا و مجروحان و هر مبارز و مجاهد آزاده و شریف.
 
منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار