جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

تامین امنیت موکب‌های استان زنجان در عراق بر عهده سپاه و بسیج استان است

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: برقراری امنیت موکب‌های استان زنجان در کشور عراق در طول ایام اربعین به سپاه و بسیج استان واگذار شده است.
کد خبر: ۲۱۳۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴ - 15November 2016

به گزارش دفاع پرس از زنجان، سرهنگ رضا حسینی با اشاره به خدمات ارائه شده به زائران در نجف اشرف و کربلای معلی اظهار داشت: خدمات ارائه شده از سوی موکب‌های استان زنجان به زائران نسبت به سال‌های گذشته با کیفیت بیشتری انجام می‌شود.

وی با تاکید بر فعالیت سپاه و بسیج در بخش تامین امنیت در کشور عراق ابراز کرد: برقراری امنیت موکب‌های استان زنجان در کشور عراق در طول ایام اربعین به سپاه و بسیج استان واگذار شده است.

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان عنوان کرد: سپاه و بسیج استان زنجان مسئولیت بازرسی، نظارت و کنترل دیگر موکب‌های مستقر در عراق را نیز بر عهده دارد.

وی تامین امنیت زائران حسینی در کاظمین، نجف اشرف و کربلا را از سوی کشور عراق مطلوب خواند و افزود: خداوند بزرگ و ائمه اطهار(ع) خود تامین‌کننده امنیت زائران هستند.

حسینی خاطرنشان کرد: بررسی‌هایی از جنبه امنیتی به صورت روزانه در کشور عراق در راستای تامین امنیت زائران حسینی انجام می‌شود.

وی یادآور شد: اطلاع‌رسانی‌های لازم برای سفر زائران به منطقه سامرا و کاظمین از بعد امنیتی از طریق موکب‌های خاصی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها