سردار انصاری:

مدافعان حرم جلوی براندازی اسلام را گرفتند

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در سفر یکروزه به استان قم در مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدای مدافع حرم تیپ زینبیون و فاطمیون، گفت: نظام سلطه قصد براندازی اسلام را داشت، ولی فرزندان شما، مدافعان حرم، نگذاشتند اسلام از بین برود.
کد خبر: ۲۱۳۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸ - 15November 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «سردار انصاری» قائم مقام بنیاد شهید وامور ایثارگران کشور در این جلسه که با حضور مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان برگزار شد، افزود: پیام اربعین ظلم ستیزی، عدالت جویی، نفی استکبار و نفی بی عدالتی است، فرزندان شما رسالت حسینی را دنبال کردند و در این راه به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص شهدای مدافع حرم که ایشان را اولیاء الهی خواندند افزود: والدین این شهدا افتخار کنند که اولیاء الهی را در دامان خویش پرورش دادند.    

وی تاکید کرد: امروز بزرگترین حماسه سیاسی و عبادی جهان در روز اربعین در کربلا با حضور میلیونها مسلمان روی می دهد و این حضور میلیونی از برکت خونهای پاک شهدای شما محقق شده است.شما بازماندگان شهدا بدانید اگر فرزندان شما که همگی نام مبارک حسین را دارند با تکفیری ها مقابله نمی کردند، این اجتماع 25میلیونی مسلمانان امروز شکل نمی گرفت.  

انصاری اضافه کرد: شهدا رسالت حسینی بر دوش داشتند و بازماندگانشان رسالت زینبی و باید پیام شهدا را  منتقل سازند، خوشحال باشید که ثمره خون فرزندانتان را در سوریه و ان شاء الله بزودی در آینده در نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم دید.

در پایان این مراسم از 10 خانواده معظم شهدای مدافع حرم از تیپ زینبیون و فاطمیون که شهدایشان روز پنج شنبه 20 آبان ماه در آغوش مردم شهید پرور قم تشییع شدند، تجلیل بعمل آمد.

قائم مقام بنیاد شهید وامور ایثارگران همچنین در نشست با معتمدین معین استان گفت: عنصر ایمان وعشق به خدا علت اصلی موفقیت و تداوم شبکه معتمدین معین ایثارگران در سراسر کشور است.این شبکه امروز کاراترین و پویاترین تشکل اجتماعی با 13هزار عضو در کشور بعد از یک دهه محسوب می شود.

سردار انصاری افزود: امروز دشمن تلاش دارد تا همگان بحث حماسه های دوران دفاع مقدس را به فراموش بسپارند و اگر در این عرصه نیز موفق نشود آن را به انحراف بکشاند. ، معتمدین معین سربازان جنگ نرم هستند و باید در این عرصه نیز نقش ارزنده ای را در جلوگیری از فراموشی حماسه ها ایفا کنند.

سردار انصاری تاکید کرد: نقش معتمدین معین در جلوگیری از این فراموشی نقش ارزنده ای است، نقش روحانیون معتمد معین با توجه به جایگاه روحانیت و نفوذ کلام ایشان در بین مردم از اهمیت بسیاری برخوردار است و قم کانون روحانیون و موثر در این عرصه می باشد.

سردار انصاری همچنین در دیدار با اعضای شورای معاونان و مدیران بنیاد استان قم اشتغال، درمان، شبکه های اجتماعی و پیشیگری از آسیبها، فضای مجازی و رسیدگی به خانواده مدافعان حرم را از اولویت های بنیاد ذکرکرد و افزودبا روحیه جهادی می توان کمبودها را جبران کرد و خدمت رسانی به ایثارگران را تداوم بخشید و زمینه رضایت مندی ایشان را فراهم نمود. حفظ این روحیه جهادی و انقلابی و زنده نگه داشتن یاد شهدا تضمین کننده تداوم انقلاب اسلامی است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این دیدار گفت: اجرای موفقیت آمیز طرح سپاس برای بیش از 16هزار خانواده در سال گذشته که در 8900 دیدار مراجع عظام، علما، مسوولان ملی، وزرا، ائمه جمعه، استاندار، دستگاههای اجرایی استان نیز حضور داشتند و با این اقدام گامی در جهت حل مسایل خانواده ها برداشته شد.

سردار هاشمی با اشاره به فعالیت 208 معتمد معین در قم گفت: در استان قم شبکه همیار با 136 عضو در 96 گروه که سال گذشته 33 درصد دیدارها را عهده دار بوده است، شبکه همیار سالمندان چهار عضو از سطوح دکترا با هفت عنوان فعالیت ، شبکه روحانیون با پنج عضو فعالیت(1800 طلبه در استان قم مشغول به تحصیل هستند)، شبکه پزشکان، شبکه فرهنگیان، حقوقدانان و خیرین از دیگر شبکه های فعال معتمدین معین می باشند.

وی ادامه داد: هم اکنون تعداد شهدای مدافع حرم در قم به 235 شهید رسیده و بنیاد قم پوشش بیش از 1600 نفر از خانواده شهدای اتباع از دوران دفاع مقدس و مدافع حرم را  برعهده دارد.

منبع: بسیج

نظر شما
پربیننده ها