جمع آوری بیش از یک و نیم میلیارد ریال صدقه برای سلامتی امام زمان(عج) در یزد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد از جمع‌آوری بیش از یک میلیارد و ۶۹۹ میلیون ریال در قالب طرح صدقه برای سلامتی امام زمان(عج) در استان خبر داد.
کد خبر: ۲۱۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶ - 11June 2014

جمع آوری بیش از یک و نیم میلیارد ریال صدقه برای سلامتی امام زمان(عج) در یزد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یزد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، «سیدجلال حسینی» معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: مردم خیّر و نیکوکار این استان در سال 92 برای سلامتی امام زمان(عج) بیش از یک میلیارد و 699 میلیون ریال به صورت نقدی و غیرنقدی صدقه پرداخت کردند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد از ظرفیتهای عظیم مردمی و خیرین در مناسبتهای مختلف مذهبی در راستای ترویج سنتهای حسنه اسلامی استفاده میکند، اضافه کرد: یکی از ماههایی که طرح مناسبتی کمیته امداد در آن اجرایی میشود، ماه مبارک شعبان است.

حسینی با بیان اینکه سال گذشته طرح جمع آوری صدقه برای سلامتی امام زمان(عج) و قربانی برای وجود نازنین آن حضرت در استان یزد همزمان با سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: برای اجرای این طرح در استان یزد در سال گذشته 233 پایگاه ثابت و سیار برپا شده بود.

وی اضافه کرد: در اجرای این طرح یزدیها 51 رأس گوسفند و سه نفر شتر جهت قربانی برای وجود نازنین امام عصر(عج) اهدا کردند.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد در ادامه گفت: این طرح امسال نیز برای سومین سال همزمان با سالروز ولادت حضرت مهدی(عج) در سراسر استان برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار