میرزایی با اشاره به بیانات رهبری درباره انتخابات آمریکا؛

برای ایران جمهوری خواه و دموکرات فرقی نمی کند

یک عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه دو سه ماه طول می‌کشد سیاست خارجی آمریکا مشخص شود گفت:‌جناح‌های سیاسی داخل کشور نباید آن را تبدیل به یک مسئله مهمی کند زیرا ما همواره از دو جناح دموکرات و جمهوری‌خواه ضربه خورده ایم.
کد خبر: ۲۱۳۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸ - 16November 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، جلال میرزایی با اشاره به بیانات اخیر رهبری در دیدار با مردم اصفهان گفت:‌ رهبری به واقعیتی در ارتباط با فضای سیاسی هیأت حاکمه آمریکا اشاره کردند و ما تجربه حضور دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان را در سالهای اخیر زمانی که روی کار بوده اند داشته‌ایم.
 
وی افزود: چه دموکرات ها و چه جمهوری‌خواهان با توجه به لابی‌هایی که با صهیونیست‌ها دارند به دنبال اعمال فشار علیه جمهوری اسلامی ایران بوده اند و تلاش داشتند که در منطقه عرصه را برای ایران تنگ کنند.
 
نماینده مردم ایلام در مجلس با تاکید بر اینکه برای ما فرقی نمی‌کند که کدام یک از این دو جناح در آمریکا بر قدرت باشند گفت:‌ هر دوی آن‌ها با جمهوری اسلامی ایران زاویه داشته و خوب نیستند  و ما نیاز داریم که در مقابل آن‌ها با تدبیر عمل کنیم.
 
این عضو فراکسیون امید مجلس همچنین اظهار کرد: به هر حال  جمهوری اسلامی ایران همواره اهل منطق و تعامل بوده ، هیچ گاه به دنبال دشمنی نبوده است چه آن زمانی که دموکرات‌ها تلاش داشتند که از طریق تحریم‌ها به ما ضربه وارد کنند و چه زمانی که جمهوری خواهان در دوران جورج بوش با یک جانبه گرایی در عرصه بین‌الملل به دنبال ماجراجویی بودند. حتی در دورانی هم اوباما رئیس‌جمهور آمریکا بود سخت‌ترین تحریم‌ها در این دوره علیه ما اعمال شد.
 
میرزایی خاطر نشان کرد: بنابراین در راستای عمل به فرمایش رهبری جناح‌ها نباید بحث انتخابات آمریکا را تبدیل به یک مسئله مهم کنند زیرا دو سه ماه طول می کشد تا سیاست‌خارجی ترامپ مشخص شود و ما نباید بگذاریم فضا به گونه ای پیش برود که بتواند بر اقتصاد جامعه اثرگذار باشد.
 
منبع:ایسنا
نظر شما
پربیننده ها